Τον ένατο, ναι τον ένατο, παγκόσμιο τίτλο του πανηγύρισε ο Σεμπαστιάν Λεμπ οδηγώντας εντός έδρας στις ειδικές διαδρομές της Αλσατίας, δύο γύρους πριν πέσει η αυλαία του πρωταθλήματος.
Ο τίτλος ήρθε σε συνδυασμό με τη νίκη που πήρε στη Γαλλία και δεδομένης της διαφοράς που είχε από τους αντιπάλους του.
Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που ο Λεμπ πανηγυρίζει έναν τίτλο μέσα στο σπίτι του. Το ίδιο είχε καταφέρει και το 2006.
Ο φετινός τίτλος θα είναι και ο τελευταίος μετά την ανακοίνωση του ότι την επόμενη σεζόν θα τρέξει μόνο σε κάποιους γύρους του Παγκόσμιου πρωταθλήματος.
Ο οδηγός της Citroen έγινε ο μοναδικός οδηγός που έχει εννιά παγκόσμια πρωταθλήματα σε όλη την ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο Λεμπ είχε εύκολο έργο στον 11ο γύρο της σεζον, αφού βρέθηκε στην πρώτη θέση από την πρώτη ημέρα, δημιουργώντας διαφορά που του επέτρεψε την τελευταία ημέρα να οδηγήσει χαλαρά, χωρίς να ρισκάρει.
Στο ράλι της Αλσατίας ο Λεμπ κέρδισε τις οχτώ από τις 22 ειδικές διαδρομές, δύο λιγότερες (6) είχε ο Γιάρι Λάτβαλα με Ford, ο οποίος ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Την πρώτη τριάδα του ράλι της Γαλλίας συμπλήρωσε ο Μίκο Χιρβόνεν, κάνοντας το ένα-τρία για την Citroen.
Ωστόσο, την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, την παράσταση έκλεψε ο Τιερί Νεβίλ. Ο Βέλγος οδηγός, έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, κερδίζοντας τις πέντε από τις έξι ειδικές διαδρομές.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Λεμπ, Citroen, 3:32:53.0
2. Λάτβαλα, Ford, +15.5
3. Χιρβόνεν, Citroen, +44.1
4. Νεβίλ, Citroen Junior, +1:07.3
5. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +1:16.4
6. Τάνακ, M-Sport Ford, +2:22.9
7. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +5:51.6
8. Άτκισον, Italia Mini, +6:42.4
9. Πρόκοπ, Czech Ford, +8:46.8
Αναλυτικά οι νικητές των ειδικών διαδρομών:
SS1: Νοεβίλ
SS2: Λεμπ
SS3: Λεμπ
SS4: Λάτβαλα
SS5: Λεμπ
SS6: Λάτβαλα
SS7: Λεμπ
SS8: Λάτβαλα
SS9: Λεμπ
SS10: Λεμπ
SS11: Λάτβαλα
SS12: Ακυρώθηκε
SS13: Χιρβόνεν
SS14: Λεμπ
SS15: Λεμπ
SS16: Λάτβαλα
SS17: Νεβίλ
SS18: Νεβίλ
SS19: Νεβίλ
SS20: Τάνακ
SS21: Νεβίλ
SS22: Νεβίλ
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα