Το νέο Clio αναμένεται να αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες αφίξεις στην ελληνική αγορά αφού το ενδιαφέρον της πλειονότητας στρέφεται σε μικρότερα μοντέλα με καλούς χώρους και αποδοτικούς κινητήρες. Θα κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους σε μερικές εβδομάδες και μέχρι τότε το ενδιαφέρον στρέφεται στις εκδόσεις RS και Estate που κάνουν πρεμιέρα στην γαλλική έκθεση.
Εστιάζοντας στην ισχυρότερη έκδοση, το Clio RS200 εξοπλίζεται με πλέον με 1.600άρη τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού -αντικαθιστώντας τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό. Ο 16βάλβιδος τετρακύλινδρος αποδίδει 200 ίππους και 240 Nm στις 1.750-5.600 σ.α.λ. με μεταβλητό χρονισμό σε όλες τις βαλβίδες. Η μετάδοση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη. Πρόκειται για το κιβώτιο EDC που στην επιλογή «race» πραγματοποιεί την αλλαγή των σχέσεων σε μόλις 0,15 δλ.
Στο νέο Clio RS υπάρχει ένας διακόπτης με την αναγραφή Sport όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα (normal, sport, race) μεταβάλλοντας ανάλογα την χαρτογράφηση του μοτέρ, της μετάδοσης, της απόκρισης του γκαζιού, της υποβοήθησης του τιμονιού και την διαχείριση του ηλεκτρονικού συστήματος βοήθειας (ESC). Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής