Την περιοδεία εκτός Ευρώπης ξεκινά το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 με τις ομάδες και τους πιλότους να φιλοξενούνται στους φωταγωγημένους δρόμους της Σιγκαπούρης το προσεχές σαββατοκύριακο (21-23/9) και όπως δήλωσε και ο Χάμιλτον, τώρα το πρωτάθλημα γίνεται ενδιαφέρον!

Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει πλέον μπει στην τελική ευθεία, αφού στη Σιγκαπούρη θα φιλοξενηθεί ο 14ος γύρος της σεζόν και πλέον απομένουν έξι αγώνες, οι οποίοι θα κρίνουν τον πρωταθλητή.

Ο Φερνάντο Αλόνσο πηγαίνει στη Σιγκαπούρη από την πρώτη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας 37 βαθμούς από τον δεύτερο, Λιούις Χάμιλτον - ο οποίος προέρχεται από δύο νίκες στα τελευταία τρία γκραν πρι- και 38 από τον τρίτο Κίμι Ραϊκόνεν.

Βαθμολογία πιλότων:

1. Αλόνσο, 179
2. Χάμιλτον, 142
3. Ραϊκόνεν, 141
4. Φέτελ, 140
5. Γουέμπερ, 132
6. Μπάτον, 101
7. Ρόσμπεργκ, 83

Για ακόμη μία φορά η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο. Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με τις καιρικές συνθήκες - υγρασία και ζέστη - να κάνουν δύσκολη τη ζωή των ανθρώπων που έχουν να επιλέξουν τον αριθμό των πιτ στοπ.

Ακόμη, το γκραν πρι της Σιγκαπούρης είναι το δεύτερο στο καλεντάρι σε αριθμό στροφών (23) γεγονός που επηρεάζει τη φθορά των ελαστικών στα φρένα.

Πως, που, πότε;

Η Σιγκαπούρη υποδέχεται για πέμπτη φορά την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το 2008 έγιναν τα εγκαίνια της πίστας σε έναν αγώνα που έκρυβε πολλά ...μυστικά, καθώς εκεί η Renault είχε στήσει το σκάνδαλο «crash-gate».

Οι δρόμοι της πόλης φιλοξένησαν για πρώτη φορά αγώνες ταχύτητας, τη δεκαετία του 60’ – 70’ . Οι αγώνες δεν συνεχίστηκαν καθώς ήταν δύσκολο να κλείνουν τους δρόμους, αλλά και λόγω των δύο θανατηφόρων δυστυχημάτων το 1972 και 1973.

Ωστόσο, από το 2008 οι δόμοι «ξαναζωντάνεψαν» , χαρίζοντας πλούσιο θέαμα και εντυπωσιακές στιγμές.

Αριθμοί και χαρακτηριστικά

Οι πιλότοι θα δουν την καρό σημαία έχοντας διανύσει συνολικά 309.316 χιλιόμετρα, καθώς το μήκος της διαδρομής είναι 5,073 χιλιόμετρα.

Αποτελείται από 23 στροφές, με την πιο γρήγορη να είναι η δέκατη, στην οποία τα μονοθέσια εισέρχονται με 135 km/h, ενώ στο κιβώτιο έχουν τρίτη.

Τη μεγαλύτερη ταχύτητα τα μονοθέσια αποκτούν στην ευθεία πριν την έβδομη στροφή, όπου και αγγίζουν τα 298 km/h με 7η στο κιβώτιο. Η καρό σημαία πέφτει στη συμπλήρωση του 61ου γύρου.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διεξαγωγή του συγκεκριμένου αγώνα είναι τα ....φώτα. Οι 1485 προβολείς, σε συνδυασμό με τους 240 ατσάλινους πυλώνες και τους 220.000 λαμπτήρες των...3.180.000 Watt, κάνουν τη νύχτα μέρα στη μαρίνα Μπέι.

Τον τίτλο του πιο ...γρήγορου στην πίστα έχει ο Κίμι Ραϊκόνεν, με χρόνο 1.45.599. Πέρυσι την καρό σημαία πήρε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, εκκινώντας από την πολ ποζίσιον με αποτέλεσμα να διατηρηθεί η παράδοση που θέλει τον poleman να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου (μόνο το 2008 ο Φελίπε Μάσα είχε εκκινήσει από την πρώτη θέση, ωστόσο τη νίκη είχε πάρει ο Φερνάντο Αλόνσο).

2008: Poleman: Φελίπε Μάσα - Νικητής: Φερνάντο Αλόνσο
2009: Poleman: Λιούις Χάμιλτον - Νικητής: Λιούις Χάμιλτον
2010: Poleman: Φερνάντο Αλόνσο - Νικητής: Φερνάντο Αλόνσο
2011: Poleman: Σεμπάστιαν Φέτελ - Νικητής: Σεμπάστιαν Φέτες

Στους δρόμους της Σιγκαπούρης οι πιλότοι θα έχουν μόνο μία ζώνη ενεργοποίησης των κινούμενων αεροτομών, DRS.

Κάντε μία βόλτα στη Μαρίνα Μπέι με τον Μαρκ Γουέμπερ:



Δείτε τα highlights του περσινού αγώνα:



Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube