Αφού μας γλύκανε ουκ ολίγες φορές μέσα κι έξω από τα κορτ (όχι μόνο για τις επιδόσεις της στο τένις) η Μαρία Σαράποβα αποφάσισε να το κάνει και στην κυριολεξία. Η Ρωσίδα τενίστρια λανσάρει πλέον τη δική της σειρά από καραμέλες με την επωνυμία «Sugarpova», στοχεύοντας σε πρώτη φάση στην αγορά της Νέας Υόρκης.
Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 12 διαφορετικών γεύσεων και σχημάτων από τα οποία ξεχωρίζουν το Flirty που έρχεται σε σχήμα χειλιών, το Sporty, το οποίο είναι μπαλάκι του τένις ή το Cheeky που είναι ένα αρκουδάκι.
Αυτή δεν είναι η πρώτη επιχειρηματική δραστηριότητα της 25χρονης Ρωσίδας, η οποία έχει βάλει την υπογραφή της σε μια σειρά προϊόντα μόδας, πάντοτε όμως σε συνεργασία με τους χορηγούς της, κάτι που δεν ισχύει στην… μπίζνα με τις καραμέλες.
Η ίδια δήλωσε σχετικά: «Ήθελα να έχω κάτι που να είναι εντελώς δικό μου. Όλες οι τελικές αποφάσεις είναι δικές μου. Επέλεξα τους συνεργάτες με τους οποίους θέλω να δουλέψω και επενδύω τα δικά μου χρήματα. Ήθελα κάτι διασκεδαστικό, νεανικό και όχι πολύ σοβαρό. Έτσι στράφηκα στις καραμέλες»!