Η ιαπωνική εταιρία δίνει στην δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του δημοφιλούς Auris που θα βρεθεί αντιμέτωπο με κλασικούς παίχτες όπως το Opel Astra, το Ford Focus, το Honda Civic κ.α. αλλά και τα επερχόμενα Seat Leon και VW Golf (διαδικτυακή πρεμιέρα 4/9) που θα κάνουν και αυτά την πρεμιέρα τους στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με ένα αμάξωμα που σχεδιαστικά παραπέμπει στο αιχμηρό στιλ του νέου Yaris και σαφώς τα πράγματα είναι πιο ενδιαφέροντα από το τωρινό Auris.
Πιο τολμηρό σε εμφάνιση και με καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, είναι χαμηλότερο κατά 5,5 εκ. για καλύτερη αεροδυναμική (μόλις 0,28 Cd), συμβάλλοντας τόσο στη βελτίωση της σταθερότητας στο δρόμο αλλά και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Το μπροστινό μέρος του νέου Auris αναδεικνύει το νέο πρόσωπο της Toyota, με νέα μάσκα Keen Look και φώτα ημέρας LED.
Από το πλάι η χαμηλωμένη οροφή (- 5,5 εκ.στο σβήσιμό της δημιουργεί ένα πιο δυναμικό και κόμπακτ προφίλ ενώ τα στενόμακρά φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε Lexus προσδίδοντας διαφορετική νότα. Με μήκος 4,275 μέτρα, πλάτος 1,760 μέτρα και ύψος 1,460 μέτρα το νέο Auris είναι μακρύτερο (+ 3 εκ.) και το ίδιο φαρδύ από το απερχόμενο μοντέλο.
Στο πίσω μέρος, το άνοιγμα της πόρτας είναι μεγαλύτερο, ενώ νέος είναι και ο προφυλακτήρας. Θα προσφέρεται και μια από τις μεγαλύτερες πανοραμικές ηλιοροφές που υπάρχουν στην κατηγορία του, χαρίζοντας περισσότερο φωτισμό. Φρεσκαρισμένη και η καμπίνα, στην κεντρική κονσόλα, τα διακοσμητικά, τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος, ενώ αναβαθμίστηκε η ποιότητα των υλικών της καμπίνας.
Μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον καμπίνας, αυξήθηκαν οι χώροι στο πίσω κάθισμα για τα γόνατα, αλλά και ο χώρος του πορτμπαγκάζ κατά 9 εκ., φθάνοντας τα 360 λίτρα διαθέσιμου όγκου. Παράλληλα, στην υβριδική έκδοση, η επανατοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το πίσω κάθισμα, δίνει το Auris Hybrid ισότιμο χώρο φόρτωσης με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου.
Θα προσφέρεται με το 1.8 lt πλήρως υβριδικό σύστημα, με δύο κινητήρες πετρελαίου 1.4 lt και 2.0 lt (συνεργασία με BMW) και με δύο κινητήρες βενζίνης 1,33 lt και 1,6 lt. Εχει χαμηλότερη θέση οδήγησης, αναθεωρημένη διάταξη ανάρτησης (διπλά ψαλίδια πίσω) και νέο σύστημα διεύθυνσης. Χρησιμοποιήθηκε περισσότερος χάλυβας υψηλής αντοχής, αυξήθηκε η ακαμψία κατά 10%, ενώ το βάρος μειώθηκε κατά 40 κιλά. Η Τoyota είναι η πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως στη μικρομεσαία κατηγορία με πάνω από 39 εκατομμύρια μονάδες σε περισσότερες από 140 χώρες (από την Corolla το 1966) και ο μεγαλύτερος παραγωγός υβριδικών μοντέλων (άνω των 4,3 εκατ. μονάδων από το Prius το 1997). Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής