Το διαφημιστικό τμήμα της Τορόντο FC είχε μία «φαεινή» ιδέα για την προώθηση των αγώνων της ομάδας. Έβαλε τον αρχηγό της, Τόρστεν Φρινγκς, στο μετρό της πόλης του Καναδά να ζητεί από τους περαστικούς να παίξουν το 1-2.
Το εγχείρημα στέφθηκε από παταγώδη αποτυχία, καθώς από 350 και πλέον ανθρώπους που πέρασαν από το χώρο, μόλις ένας δέχτηκε να αλλάξει πασούλες με τον Γερμανό μέσο, ενώ ένας ακόμη τον αναγνώρισε και τον φωτογράφησε. Οι υπόλοιποι τον αγνόησαν επιδεικτικά.
Θέλετε επειδή δεν ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, θέλετε επειδή δεν έχουν σε εκτίμηση τον Φρινγκς, θέλετε επειδή με το συγκεκριμένο παρουσιαστικό του έμοιαζε με άστεγο που ζητούσε ελεημοσύνη… το θέμα είναι πως το promotion απέτυχε πλήρως.