Μέχρι πριν 10 χρόνια, την αντιπροσώπευση της Volvo στην Ελλάδα είχε ο όμιλος επιχειρήσεων Σαρακάκη, που εισάγει μεταξύ των άλλων τις μάρκες Honda και Mitsubishi. Η απόφαση της σουηδικής μάρκας άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο, έχοντας πλέον θυγατρική εταιρεία στην Ελλάδα και όχι εισαγωγέα.

Η Volvo Car Hellas δημιουργήθηκε με σκοπό να επενδύσει ακόμα περισσότερο πάνω στις γερές βάσεις που είχε θεμελιώσει ο όμιλος επιχειρήσεων Σαρακάκη. Στόχος αποτέλεσε, η περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη της μάρκας, η διεκδίκηση μεριδίων αγοράς αντίστοιχων αυτών με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη και η παροχή ακόμα καλύτερων υπηρεσιών στους κατόχους αυτοκινήτων Volvo.

Μέσα σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, το 2005, οι πωλήσεις της Volvo στην ελληνική αγορά έφτασαν τα 2.805 αυτοκίνητα, εκτοξεύοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην Ελλάδα στο 1%, πέντε φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2002. Δύο χρόνια αργότερα, το 2007, οι ετήσιες πωλήσεις της Volvo ήταν 2.967 αυτοκίνητα, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στο 1,1%.
Την τελευταία τριετία, παρά την κατακόρυφη πτώση της αγοράς αυτοκινήτου, η Volvo Car Hellas κατάφερε η μάρκα όχι μόνο να διατηρήσει το μερίδιό της στην αγορά, αλλά και να το αυξήσει. Το 2011 το μερίδιο της Volvo στη χειμαζόμενη ελληνική αγορά ανέβηκε στο 1,5%, με πωλήσεις 1.445 επιβατικών αυτοκινήτων, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011.

Αντίστοιχα εντυπωσιακά είναι τα μεγέθη και για το 2012: σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η σουηδική μάρκα το πρώτο εξάμηνο φέτος είναι η μόνη από τις 20 πρώτες μάρκες της ελληνικής αγοράς που έχει να επιδείξει θετικό πρόσημο, καθώς οι μέχρι τώρα ταξινομήσεις της παρουσιάζουν αύξηση 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της χρονιάς που πέρασε! Αναμφίβολα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα που διαθέτει η μάρκα, με χαμηλή κατανάλωση και ρύπους (χαμηλά ή καθόλου τέλη κυκλοφορίας), έπαιξαν το ρόλο τους. Τα στοιχεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη αξία διότι η Volvo προέρχεται από μία ήδη πολύ επιτυχημένη χρονιά, το 2011, όπου σε σχέση με το 2010 είχε σημειώσει αύξηση πωλήσεων 56,4%.

«Η πρώτη δεκαετία ζωής που κλείνει αυτόν το μήνα η Volvo Car Hellas, αποδεικνύεται από την αναμφισβήτητη γλώσσα των αριθμών ότι ήταν πολύ πετυχημένη και δικαιώνεται κατ' αυτόν τον τρόπο η απόφαση της Volvo Cars. Θεωρούμε ότι η άφιξη αυτό το μήνα του ολοκαίνουριου Volvo V40, ενός 5θυρου μοντέλου που μας τοποθετεί με μεγάλες αξιώσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, θα μας δώσει τη δυνατότητα για ακόμα πιο δυναμική παρουσία στην αγορά. Ξεκινάμε τη δεύτερη δεκαετία της εταιρείας αισιόδοξοι και αποφασισμένοι να πετύχουμε τους πολύ φιλόδοξους στόχους που έχουμε θέσει», ανέφερε ο Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube