Μετά από δύο εβδομάδες διακοπής το πρωτάθλημα του Moto GP επιστρέφει στη δράση με τον δέκατο γύρο της χρονιάς, ο οποίος φιλοξενείται στις ΗΠΑ και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Laguna Seca. Την τρίτη του πολ ποζίσιον τη φετινή σεζόν και τέταρτη συνεχόμενη στην εν λόγω πίστα πανηγύρισε ο Χόρχε Λορένθο, κρατώντας πίσω του το δίδυμο της Repsol Honda.
Με τις συνθήκες ορατότητας να είναι σαφώς καλύτερες από ότι στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, οι αναβάτες βγήκαν από νωρίς στην πίστα με σκοπό να διεκδικήσουν τον χρόνο που θα τους έφερνε στην κορυφή.
Ο Χόρχε Λορένθο έγραψε τον πιο γρήγορο χρόνο παίρνοντας την 21η πολ ποζίσιον στην καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία, Moto GP, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες του για έναν καλό αγώνα που θα του δώσει περισσότερους βαθμούς και μεγαλύτερη διαφορά στο πρωτάθλημα.
«Στην τρίτη περίοδο των δοκιμών καταφέραμε να τρέξουμε μόλις 10 λεπτά, λόγω του καιρού, στις κατατακτήριες οι συνθήκες ήταν πολύ καλές, έτσι δοκιμάσαμε τις γόμες. Είμαι χαρούμενος με την πολ ποζίσιον, ήξερα ότι ο Κέσεϊ και ο Ντάνι την ήθελαν», ανέφερε ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha.
Με την εν λόγω πολ ποζίσιον διατήρησε και την παράδοση που τον θέλει να εκκινεί από την πρώτη θέση στη Laguna Seca, αφού αυτή είναι η τέταρτη συνεχόμενη φορά.
Από τη δεύτερη θέση θα εκκινήσει ο Παγκόσμιος πρωταθλητής, Κέσεϊ Στόνερ ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Ντάνι Πεδρόσα, πρωταγωνιστής των δύο πρώτων ελεύθερων δοκιμών, κάνοντας το δύο –τρία για την Repsol Honda.
«Ο αγώνας αύριο εξαρτάται από τη θερμοκρασία, έχουμε κάνει κάποια βήματα με τη μοτοσικλέτα, όμως υπάρχει διαφορά μεταξύ της μαλακής και της σκληρής γόμας. Είμαστε λίγο απογοητευμένοι», ήταν τα λόγια του «καγκουρό».
Σε μία καλή εκκίνηση ελπίζει ο Ντάνι Πεδρόσα, όπως δήλωσε αμέσως μετά τις κατατακτήριες δοκιμές: «Στις πρώτες δύο περιόδους δουλέψαμε για να βρούμε το καλύτερο στήσιμο, ελπίζουμε σε μία καλή εκκίνηση αύριο».
Τον τέταρτο χρόνο έκανε ο Μπεν Σπις στον εντός έδρας αγώνα του.
Τις καλές εμφανίσεις συνέχισαν οι αναβάτες της Yamaha Tech 3 με τους Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Καλ Κράτσλοου να πλασάρονται στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα.
Απογοητευτική για ακόμη μία φορά ήταν η απόδοση της Ducati. Οι Νίκι Χέιντεν και Βαλεντίνο Ρόσι μπήκαν με δυσκολία στη δεκάδα, κάνοντας τον όγδοο και δέκατο χρόνο.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Λορένθο, Yamaha, 1:20:554
2. Στόνερ, Repsol Honda, +0.074
3. Πεδρόσα, Repsol Honda, +0.352
4. Σπις, Yamaha, +0.540
5. Κρατσλοου, Monster Yamaha, +0.714
6. Ντοβιτσιόζο, Monster Yamaha, +0.985
7. Μπαουτίστα, San Carlo Honda, +1.178
8. Χέιντεν, Ducati, +1.180
9. Μπραντλ, LCR Honda, +1.199
10. Ρόσι, Ducati, +1.990
11. Ντε Πουνιέτ, Power Electronics, +2.332
12. Εσπαργκάρο, Power Electronics, +2.521
13. Έντουαρντς, NGM Mobile, +3.145
14. Άμπραχαμ, Cardion AB, +3.150
15. Ερνάντες, Avintia, +3.215
16. Πίρο, san Carlo Honda, +3.323
17. Ελίας, Pramac Racing, +3.344
18. Πασίνι, Speed Master, +3.463
19. Πετρούτσι, Came IodaRacing, +3.673
20. Σίλβα, Avintia, +4.006
21. Έλισον, Paul Bird Motorsport, +4.161
22. Ραπ, Attack Performance, +6.333
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα