Τέλος στο θέμα που δημιουργήθηκε στο γερμανικό γκραν πρι με τη χαρτογράφηση των κινητήρων της Red Bull, έβαλε η FIA η οποία ξεκαθάρισε τους κανονισμούς.
Σύμφωνα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία αυτοκινήτου οι ομάδες πρέπει να χρησιμοποιούν μία από τις χαρτογραφήσεις που είχαν τρέξει σε ένα από τα τέσσερα πρώτα γκραν πρι, ως χαρτογράφηση αναφοράς.
Ακόμη, η FIA ξεκαθάρισε την επιτρεπόμενη ροπή του κινητήρα: «Για πάνω από 6.000 στροφές η μέγιστη ροπή του κινητήρα δεν θα πρέπει να ξεπερνά ή να είναι λιγότερη από το 2% της ροπής που έχει κατατεθεί στη χαρτογράφηση αναφοράς».
Συνεπώς, η Red Bull αναμένεται να αλλάξει τη χαρτογράφηση του κινητήρα της ενόψει του ενδέκατου γύρου της σεζόν στην πίστα Hungaroring.