Θα αποτελέσει καθεστώς αυτή η διάκρση. Η Aegean, για 3η σερί χρονιά, αναδείχθηκε σε "Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταρεία στην Ευρώπη", κατά τη διάρκειας της έρευνας των WorldAirlineAwards (Παγκόσμια Αεροπορικά Βραβεία) για το 2012, μέσω του επιβατικού κοινού.

Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την παγκόσμια εταιρία ερευνών SKYTRAX, συμμετείχαν πάνω από 18 εκατομμύρια επιβάτες από 100 χώρες, που ταξιδεύουν τόσο για επαγγελματικούς λόγους όσο και για αναψυχή. Η απονομή των βραβείων Επιλογής Επιβατών (PassengersChoiceawards) έγινε στο πλαίσιο του FarnboroughAirshow στο Ηνωμένο Βασίλειο, προ ημερών.

«Για τρίτη χρονιά σε διάστημα τεσσάρων ετών, οι επιβάτες χάρισαν στην AegeanAirlines την αναγνώριση που της αξίζει απονέμοντάς της τον τίτλο της "Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρείας στην Ευρώπη". Η επί σειρά ετών διάκριση αυτή αποτελεί σπουδαίο επίτευγμα και η Aegean Airlines θα πρέπει να είναι υπερήφανη για τη συνεπή αναγνώριση της ποιότητας των υπηρεσιών της από το επιβατικό κοινό. Η Aegean εξακολουθεί να παραμένει υψηλά στις προτιμήσεις των επιβατών. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι συνεχίζει να συγκαταλέγεται μεταξύ των 25 κορυφαίων αεροπορικών εταιριών παγκοσμίως», δήλωσε σχετικά ο Edward Plaisted, Διευθύνων Σύμβουλος της SKYTRAX.

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean, παραλαμβάνοντας το βραβείο δήλωσε: «Για τρίτη φορά σε διάστημα τεσσάρων ετών, οι επιβάτες μάς χάρισαν την αναγνώριση της "Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρείας" στην Ευρώπη. Η επαναλαμβανομένη διάκριση αυτή της Aegean αποτελεί διαφήμιση των ελληνικώ νυπηρεσιών φιλοξενίας και του ελληνικού τουρισμού σε εποχές δύσκολες για την χώρα μας και για αυτό μας κάνει υπερήφανους. Ευχαριστούμε όλη την ομάδα της Aegean για την καθημερινή της προσπάθεια και τους επιβάτες μας για την επιλογή τους και την αναγνώριση. Είναι σημαντικότερο από ποτέ να αποδεικνύουμε πως η Ελλάδα, οι επιχειρήσεις της και οι άνθρωποί τηςαξίζουν τέτοιες διακρίσεις».

Στην έρευνα που διήρκησε 10 μήνες και διεξήχθη τηλεφωνικά μέσω ερωτηματολογίων και online, οι επιβάτες που έλαβαν μέρος αξιολόγησαν τις εμπειρίες τους από τις αεροπορικές εταιρείες τόσο στον χώρο του αεροδρομίου όσο και εντός του αεροσκάφους. Η έρευνα μέτρησε το επίπεδο ικανοποίησης των επιβατών για περισσότερα από 38 διαφορετικά χαρακτηριστικά αεροπορικών προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής, από το check-in, μέχρι την επιβίβαση, την άνεση του καθίσματος, την καθαριότητα της καμπίνας, το προσφερόμενο γεύμα, τα ποτά, το σύστημα ψυχαγωγίας επιβατών και την εξυπηρέτηση του προσωπικού. Στην έρευνα συμμετείχαν 246 αεροπορικές εταιρίες, από τις μεγαλύτερες διεθνείς αερογραμμές μέχρι μικρότερους εγχώριους αερομεταφορείς.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube