Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, λαμβάνοντας υπόψη την δυσχερή οικονομική κατάσταση που βιώνει η χώρα μας και το αντίκτυπο που έχει αυτό στον τουρισμό, ξεκίνησε μία συντονισμένη επικοινωνιακή ενέργεια την Word of Mouth X 19, για να προβληθεί περισσότερο η Ελλάδα.
Το σημαντικότερο είναι ότι αυτή η πρωτοβουλία γίνεται με ανέξοδες λύσεις μέσα από τους ίδιους τους επισκέπτες στην χώρα μας και σε συνεργασία με το δίκτυο μελών του ΣΕΤΕ. Η ενέργεια αυτή περιλαμβάνει μία επιστολή, η οποία θα τοποθετείται από κάθε ξενοδόχο και ιδιοκτήτη ενοικιαζόμενου δωματίου της Ελλάδας, στο δωμάτιο λίγο πριν την αναχώρηση του πελάτη και αφού τον ευχαριστεί για την προτίμησή που έδειξε στο συγκεκριμένο κατάλυμα, θα τον καλεί να διαφημίσει την Ελλάδα, κατά την επιστροφή του στην πατρίδα του.
Η διαφήμιση αυτή θα γίνεται μέσω των social media (Facebook, Twitter, Flickr, You Tube κ.α.) μεταφέροντας τις εμπειρίες τους από την χώρα μας τους φίλους και γνωστούς τους. Η επιστολή αυτή θα διατίθεται σε 19 γλώσσες και συγκεκριμένα σε Αγγλικά, Αλβανικά, Αραβικά, Βουλγάρικα, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιαπωνικά, Ιταλικά, Κινέζικα, Νορβηγικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρουμάνικα, Ρώσικα, Σέρβικα, Σουηδικά, Τούρκικα και Τσέχικα.
Είναι μια πολύ έξυπνη ενέργεια καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και για πολλούς αποτελούν καθημερινότητα και τρόπος ζωής. Το βασικότερο όμως και πρώτο μέλημα όλων των εργαζομένων στον χώρο του τουρισμού είναι οι πελάτες να φεύγουν ευχαριστημένοι από την Ελλάδα, γιατί όσα κι αν είναι τα θετικά που μπορεί να φέρει η καλή διαφήμιση, άλλα τόσα είναι και τα αρνητικά που γεννά η δυσφήμιση.
Επιμέλεια: Δήμητρα Ρεντζή