Η σχέση της Hyundai με το ποδόσφαιρο και δη με τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, είναι γνωστή. Η κορεταική εταιρεία, στο παλίσιο της χορηγικής της συνεργασίας με την UEFA τόσο στο Παγκόσμιο Κύπελλο όσο και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, για περισσότερα από 12 χρόνια, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που ξεχωρίζουν.
Για παράδειγμα, το φετινό τουρνουά EURO 2012 που διεξάγεται σε Πολωνία και Ουκρανία, η Hyundai δημιούργησε τη δική της... ομάδα! Η «HYUNDAI TEAM» αποτελείται από 5 εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές κορυφαίων ευρωπαϊκών ομάδων, οι οποίοι λειτουργούν ως πρεσβευτές μιας σειράς από επικοινωνιακές δραστηριότητες της Hyundai στα πλαίσια του τουρνουά.
Μια από τις πιο σημαντικές ενέργειες στις οποίες πρωταγωνιστεί η Hyundai Team, είναι η καμπάνια «Make a pledge» μια φιλανθρωπική πρωτοβουλία, με την οποία η εταιρεία υποστηρίζει και πάλι νέους ανθρώπους καθώς και παίκτες να υλοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους.
Μπαίνοντας στην ειδική εφαρμογή της Hyundai στο Facebook: www.facebook.com / HyundaiWorldwide, οι φίλαθλοι μπορούν να δηλώσουν «like» στον αγαπημένο τους παίκτη της ομάδας της Hyundai. Για κάθε ένα «like» η Hyundai θα προσφέρει 1 ευρώ και με τον τρόπο αυτό η εταιρεία στοχεύει σε μια συνολική δωρεά ύψους 250.000 ευρώ.
Τη «HYUNDAI TEAM» αποτελούν οι ποδοσφαιριστές:
- Ικερ Κασίγιας (Ισπανία)
- Καρίμ Μπενζεμά (Γαλλία)
- Τζιουζέππε Ρόσι (Ιταλία)
- Λούκας Ποντόλσκι (Γερμανία)
- Ντάνιελ Στάριτζ (Αγγλία)
Στόχος της ομάδας της Hyundai είναι η συνεχής υπενθύμιση προς τους φιλάθλους του τουρνουά, του ενθουσιασμού, του δυναμισμού και του πάθους, συναισθημάτων που εμπνέει το ποδόσφαιρο. Κάθε ένα από τα μέλη της ομάδας Hyundai έχει κυνηγήσει με πάθος την κατάκτηση της κορυφής, κάτι που συμπίπτει και με το κεντρικό μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας της Hyundai. Στο τηλεοπτικό σποτ οι πρωταγωνιστές ξεκινούν από μωρά και μεγαλώνουν, έχοντας πάντα μπροστά τους μια μπάλα και έναν στόχο: την κατάκτηση της τελειότητας. Όπως αυτοί οι ποδοσφαιριστές οδηγήθηκαν στην κορυφή με την αποφασιστικότητα και τη συνεχή προσπάθεια για βελτίωση, έτσι και η Hyundai ακολουθεί τον ίδιο δρόμο.
«Εάν νομίζεις ότι μόνο οι άνθρωποι οδηγούνται από το πάθος… Ξανασκέψου το!», αναφέρει το κεντρικό μήνυμα του τηλεοπτικού σποτ.
Φθάνοντας στο σήμερα, οι πρωταγωνιστές ήδη έχουν κατακτήσει την τελειότητα και μπαίνουν στο γήπεδο. Τότε ξεπροβάλει ένα ακόμα ανεπίσημο μέλος της “HYUNDAI TEAM”, που μοιράζεται τις ίδιες αξίες και την ίδια τελειότητα με αυτούς: τo νέο Hyundai i30.
Με αυτό τον τρόπο το τηλεοπτικό κοινό έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με το νέο μοντέλο που θα βρίσκεται σύντομα στις εκθέσεις της Hyundai, η οποία το συνδυάζει με πέντε κορυφαίους ποδοσφαιριστές και ένα μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής