Η ολλανδική ποδοσφαιρική ομάδα ετοιμάζεται να πάρει το αεροπλάνο της επιστροφής από την Πολωνία κι αυτό ίσως να είναι της KLM, της αεροπορικής εταιρείας της Ολλανδίας. Αν δεν μιλούσαμε για ομάδα, τότε οι παίκτες θα μπορούσαν να ταξιδέψουν οργανώνοντας το ταξίδι με τους φίλους στο Facebook! Πέρα από το καλαμπούρι, αυτή η ενέργεια αποτελεί το πιο πρόσφατο βήμα της KLM προς την ενσωμάτωση των social media στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της.

Νωρίτερα φέτος, η KLM εισήγαγε το Meet & Seat και γινόταν η πρώτη αεροπορική εταιρεία η οποία ενσωμάτωσε τα social media με τα δεδομένα πτήσης. H KLM συμπλήρωσε αυτή την υπηρεσία με το Trip Planner, μία νέα πλατφόρμα που διευκολύνει το “social booking”.

Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός ενός ταξιδίου μπορεί να είναι πρόκληση, αλλά με το KLM Trip Planner, γίνεται διασκεδαστικό και εύκολο. Ο διοργανωτής του ταξιδίου επιλέγει μία ομάδα μεταξύ των φίλων του στο Facebook. Μετά την επιλογή ενός προορισμού, τις ημερομηνίες ταξιδιού και τις διαθέσιμες τιμές των εισιτηρίων, ο διοργανωτής ζητά από τους επιλεγμένους φίλους να αναφέρουν ποιά από τις επιλογές του έχει την προτίμησή τους. Η κράτηση μπορεί στη συνέχεια να γίνει πολύ απλά στην ιστοσελίδα klm.com, χωρίς να χρειάζεται email ή τηλεφώνο.

Το KLM Trip Planner μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανεύρεση ενός κατάλληλου προορισμού. Με βάση τα μέλη της ομάδας και τα ενδιαφέροντά τους, η KLM κάνει τρεις προτάσεις οι οποίες ποικίλλουν ανάλογα με τον κύριο σκοπό του ταξιδιού, είτε πρόκειται για shopping, είτε για την παρακολούθηση ποδοσφαιρικου αγώνα ή κάποια άλλη δραστηριότητα.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube