Μετά και την περσινή κερδισμένη μάχη της EA απέναντι στην Konami για τον τίτλο του καλύτερου ποδοσφαιρικού τίτλου, ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος publisher προσπαθεί να μας κάνει για άλλη μια φορά να στρέψουμε το βλέμμα μας προς το μέρος του.
Το FIFA 13 σαφώς και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ε3, ωστόσο λόγω του ότι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού η σχέση τους με το ποδόσφαιρο είναι όσο και η δική μας με την κηπουρική, ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος (μικρός μεν, σε εμφανές σημείο δε), αναλάμβανε να μας ταξιδέψει για πρώτη φορά στο νέο δημιούργημα της ομάδας του David Rutter.
Έχοντας προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στα ποδοσφαιρικά παιχνίδια που λειτουργούν με τη λογική της εξομοίωσης, πλέον μένει να δούμε τι «φρέσκο» μπορεί να προσφέρει ο τίτλος. Όπως λοιπόν μας αναφέρθηκε, η ομάδα εργάζεται κυρίως στη συμπεριφορά των παικτών και στην προσθήκη επιλογών που θα έχουν στη διάθεσή τους για να αντιμετωπίζουν κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Συγκεκριμένα, η ομάδα της ΕΑ στον Καναδά έχει προχωρήσει σε αλλαγές που ίσως αυτή τη στιγμή φαίνονται μεμονωμένες, ωστόσο στο σύνολό τους είναι ικανές να διαμορφώσουν ακόμη προς το καλύτερο την εικόνα της σειράς. Σε πρώτη φάση, έχει γίνει αλλαγή στη συμπεριφορά των επιθετικών που ελέγχονται από την τεχνητή νοημοσύνη και οι οποίοι πλέον μπορούν να ξεχωρίσουν το πότε βρίσκονται σε θέση offside.
Με αυτό τον τρόπο οι πιο ικανοί ποδοσφαιριστές θα μπορούν να μείνουν μπροστά από τον τελευταίο επιθετικό, έτσι ώστε να προστατεύονται από σφυρίγματα του διαιτητή. Ακόμη, αλλαγές έχουν γίνει και στον τρόπο υποδοχής της μπάλας, με το First Touch Control να επιτρέπει πλέον στους ικανούς ποδοσφαιριστές να φέρουν την μπάλα στα πόδια τους μετά κι από ένα απλό κατέβασμα με το στήθος. Με αυτό τον τρόπο, η ροή της επίθεσης θα είναι καλύτερη και οι επιτιθέμενος θα έχει ακόμη περισσότερες δυνατότητες να προχωρήσει προς το αντίπαλο τέρμα, αποφασίζοντας ουσιαστικά την τακτική που θα ακολουθήσει ανάλογα με το αν έχει κενό χώρο ή αντίπαλο μπροστά του.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ.