Euro σημαίνει να βλέπεις μπάλα όλη την ώρα. Να αγωνιάς για το αποτέλεσμα. Να μαζεύεσαι με φίλους και να βλέπεις και να σχολιάζεις τους αγώνες. Μόνο αυτά σημαίνει; Όχι ακριβώς. Euro είναι και διαφημίσεις. Πολλές διαφημίσεις. Όλων των ειδών που μπορεί να φανταστεί κανείς. Χιουμοριστικές, ψυχαγωγικές, εκρηκτικές, αλλά και πιο…πικάντικες. Απ’ όλα έχεις ο μπαχτσές των διαφημίσεων και για τους λάτρεις του είδους οι εταιρίες δεν στερούνται ποτέ φαντασίας.
Το sport-fm.gr μάζεψε τις καλύτερες διαφημίσεις για το Euro 2012 στα γήπεδα της Ουκρανίας και της Πολωνίας και σας τις παρουσιάζει, για τα μάτια σας μόνο.
Αρχή με την αφρόκρεμα της διαφήμισης στον αθλητικό χώρο. Με την εταιρία, τα διαφημιστικά σποτ της οποίας, έχουν περάσει πλέον σε άλλο επίπεδο. Ο λόγος για τη Nike και τη νέα της διαφήμιση ενόψει Euro, στην οποία μάζεψε τους καλύτερους παίκτες και δημιούργησε για μία ακόμη φορά μία άκρως εντυπωσιακή διαφήμιση. Απολαύστε την.
Και ποιος δεν θα ήθελε να έχει αποφοιτήσει από το πανεπιστήμιο για… φιλάθλους, το οποίο δημιούργησε για τις ανάγκες της διαφήμισης η Calsberg. Στην θέση του πτυχίου; Ένα παγωμένο ποτήρι μπύρα. Άντε στην υγειά μας.
Σίγουρα δεν αποτελεί πρωτοτυπία για την Coca Cola η δημιουργία μίας εξαιρετικής διαφήμισης. Για μία ακόμα φορά η αμερικάνικη εταιρία στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και παρουσίασε μία πρωτότυπη διαφήμιση ενόψει του Euro 2012. Άλλωστε όλοι όταν βλέπουμε μπάλα δεν αλλάζουμε τον χαρακτήρα μας;
“For the pride of Europe” (Για την περηφάνια της Ευρώπης). Με αυτή την ατάκα ολοκληρώνεται το διαφημιστικό σποτ του BBC για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Όλη η διαφήμιση κινείται γύρω από μεσαιωνική εποχή, με τις χώρες που συμμετέχουν στην διοργάνωση, σε ρόλο μονομάχων. Ε για την τιμή της λοιπόν…παλέψτε.
Τι γίνεται άραγε όταν η δυναμική μίας ομάδας παρομοιάζεται με την δυναμική ενός αυτοκινήτου; Η απάντηση στη νέα διαφήμιση της Μερσεντές A-Class, για λογαριασμό της οποίας συμμετείχε η εθνική Γερμανίας. «Πάντσερ»…τούρμπο για το Euro και βλέπουμε.
Τον πιο ωραίο τρόπο βρήκαν οι Ιρλανδοί για να εμψυχώσουν την ομάδα τους λίγο πριν το Euro 2012, αλλάζοντας το τραγούδι The Dubliner’ s Rocky Road To Dublin σε The Rocky Road To Poland. Το εν λόγω τραγούδι ανέβηκε με τη μία στην κορυφή των τσαρτς στην Ιρλανδία, ενώ το 1,5 εκατομμύριο ευρώ από τις πωλήσεις του δόθηκαν σε καρκινοπαθείς.
Ίσως να είναι λίγο περισσότερο «πικάντικη» απ’ ότι θα έπρεπε. Ο λόγος για τη διαφήμιση που επέλεξε να δημιουργήσει η ιρλανδική στοιχηματική εταιρία Paddy Power, η οποία έδειξε ένα νέο σύστημα, ώστε να μην μπει κανένας στην περιοχή…μίας Ιρλανδέζας. Δείτε και θα καταλάβετε.
Για το τέλος αφήσαμε τους Ολλανδούς, οι οποίοι υπό τους ήχους του άσματος «Τα παπάκια» (στα Ολλανδικά προφανώς), στέλνουν την ομάδα τους στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας. Οι περισσότεροι παίκτες των «οράνιε» συμμετέχουν στο video clip με τα πολλά πορτοκαλί παπάκια.
Επιμέλεια: Άλκης Κακολύρης