Στην Έκθεση ελαστικών του Essen, η Pirelli παρουσίασε το νέο Cinturato P7 Blue, που σχεδιάστηκε για να προσφέρει στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού αυξημένη χιλιομετρική κάλυψη, μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος και χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Δίπλα στο νέο μέλος της οικογένειας Cinturato, στο περίπτερο της Pirelli εκτέθηκαν και τα τελευταία προϊόντα της για αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες.
Cinturato P7 Blue
Η σειρά Cinturato αποκτά ένα σημαντικό νέο μέλος, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Γερμανία. Το νέο P7 Blue πλαισιώνει το υπάρχον P7: το πρώτο οικολογικό ελαστικό για αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού που λανσαρίστηκε από την Pirelli το 2009. Το Cinturato P7 Blue έχει τα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά και τις αξιόπιστες επιδόσεις του αρχικού P7 – το οποίο αμέσως σημείωσε επιτυχία σε επίπεδο πωλήσεων αλλά και δοκιμών– όντας αναβαθμισμένο στο φρενάρισμα στο βρεγμένο και στην αντίσταση κύλισης και προσφέροντας αυξημένη χιλιομετρική κάλυψη.
Το Cinturato P7 Blue, της έκθεσης, σε διάσταση 235/45R17 XL, ήδη διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά με τις πρώτες 16 διαστάσεις το 2012. Το τελευταίο ελαστικό της Pirelli βασίζεται στην εμπειρία της ιταλικής φίρμας από τη Φόρμουλα 1. Εκτός του γεγονότος ότι μοιράζεται το ίδιο όνομα με το πλήρως βρόχινο F1 ελαστικό της Pirelli, το Cinturato P7 Blue υιοθετεί τις ίδιες διαδικασίες έρευνας και μοντελοποίησης με την αντίστοιχη αγωνιστική εκδοχή του. Το νέο ελαστικό σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με τη βοήθεια προηγμένων προσομοιώσεων με μαθηματικά μοντέλα, που επιτρέπουν στους μηχανικούς της Pirelli να αξιολογούν τις επιδόσεις και την αντίδρασή του σε μεγάλο εύρος συνθηκών.
Μαζί με το νέο Cinturato P7 Blue, η Pirelli παρουσίασε στην έκθεση, τα εξής προϊόντα:
- Cinturato P7 (225/50 R 17) – "πράσινων επιδόσεων" για αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού.
- PZero (225/40 R 18) – UltraHighPerformance ελαστικό για υπεραυτοκίνητα και σπορ sedan.
- ScorpionVerde (275/45 R 20) – οικολογικό ελαστικό υψηλών επιδόσεων για SUV και Crossover.
- Snowcontrol 3 (205/55 16 91 H), SottozeroII (225/45 18 95VXL) και Scorpion Winter (275/45R20 XL) – χειμερινά ελαστικά για αυτοκίνητα πόλης, μοντέλα υψηλών επιδόσεων και SUV αντίστοιχα.
- PZeroSilver – η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια PZero, χρησιμοποιεί τεχνολογία και διαδικασίες εξέλιξης που γνωρίζουμε από τη Φόρμουλα 1. Δημιουργήθηκε σαν ένα aftermarket προϊόν για σπορ coupe και πολυτελή sedan.
Μεταξύ των εκθεμάτων της Pirelli ήταν επίσης τα πρόσφατα ελαστικά φορτηγώνS eries 01, τα οποία ωφελούνται από τις τελευταίες καινοτομίες γομών, δομών και σχεδίων πέλματος του τομέα έρευνας και εξέλιξης:
- H:01 (315/70 R 22.5 FH:01 για άξονες διεύθυνσης και 315/70 R 22.5 TH:01 για τράκτορες) – ελαστικά σχεδιασμένα για χρήση στον αυτοκινητόδρομο και ειδικές διαδρομές φορτηγών που εγγυώνται μειωμένη φθορά πέλματος.
- ST:01 (435/50 R 19.5, 445/45 R 19.5, 245/70 R 17.5) για χρήση σε τρέιλερ και ημι-τρέιλερ.
Ευρωπαϊκή Ετικέτα
Πέραν των προϊόντων, η Pirelli παρουσίασε και την περίφημη ετικέτα, με την οποία θα συνοδεύονται στο εξής όλα τα ελαστικά που θα εφοδιάζουν αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα από την 1η Νοεμβρίου 2012. Κάποια χαρακτηριστικά επιδόσεων του νέου Cinturato P7 Blue συνοψίζονται στη νέα ευρωπαϊκή ετικέτα. Το νέο μέλος της οικογένειας Cinturato παίρνει άριστα στην αντίσταση κύλισης και στο φρενάρισμα στο βρεγμένο – AA και AB σε διαφορετικές διαστάσεις – υπογραμμίζοντας την τεχνολογία αιχμής της premium γκάμας Pirelli, στην οποία το νέο Blue παίζει σημαντικό ρόλο. Τα οικολογικά ελαστικά φορτηγών της Pirelli συγκεντρώνουν επίσης υψηλά σκορ: το Super Single ST:01, για παράδειγμα, βαθμολογείται με A στην πρόσφυση στο βρεγμένο, ενώ το FH:01 παίρνει B στην αντίσταση κύλισης. Οι βαθμολογίες για ολόκληρη τη γκάμα ελαστικών τηςPirelli θα διατίθεται από την 1η Ιουλίου.
«Με την επιβολή της νέας ευρωπαϊκής ετικέτας ελαστικών, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται κυρίως για τρεις σημαντικές παραμέτρους: αντίσταση κύλισης, θόρυβος και φρενάρισμα στο βρεγμένο. Αυτό τον βοηθά μεν να αξιολογήσει και να επιλέξει τα ελαστικά του, ωστόσο δεν αρκεί για να διαμορφώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τα χαρακτηριστικά ενός ελαστικού. Η συνολική αποτίμηση χρειάζεται να περιλαμβάνει και άλλες παραμέτρους, όπως φρενάρισμα στο στεγνό και κράτημα σε βρεγμένες και στεγνές επιφάνειες – σε ευθείες και στροφές», ανέφερε ο διευθυντής έρευνας και εξέλιξης της Pirelli, Maurizio Boiocchi και συνέχισε λέγοντας: «Η ετικέτα προς το παρόν δεν περιλαμβάνει πληροφορίες για τη χιλιομετρική κάλυψη και την ευκολία αναγόμωσης– που είναι σημαντική για φορτηγά – ούτε αναφέρεται ειδικά σε κριτήρια απαραίτητα για την αξιολόγηση χειμερινών ελαστικών. Γι αυτό, οι σωστές συμβουλές από εξειδικευμένους εμπόρους παραμένουν ανεκτίμητες όταν ένα ελαστικό πρέπει να ικανοποιεί επακριβώς τις απαιτήσεις του πελάτη».
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής