Με το αριστερό ξεκίνησε το δεύτερο πέρασμα των τεσσάρων ειδικών, της δεύτερης ημέρας του ράλι Ακρόπολις ο Γιάρι Λάτβαλα.
Ο Φινλανδός οδηγός χτύπησε σε ένα βράχο, με αποτέλεσμα να κλατάρει το ελαστικό του και να αναγκαστεί να το αλλάξει, χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
Ο οδηγός της Ford τερμάτισε στην 16η θέση στην ειδική SS14, πέφτοντας τρεις θέσεις στη γενική κατάταξη.
«Ήταν δικό μου λάθος. Είχα επαφή με κάτι αιχμηρό και κλάταρε το ελαστικό μου. Είναι πολύ απογοητευτικό, με ένα απλό κλατάρισμα θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά δυστυχώς έσπασε ο τροχός και έπρεπε να το αλλάξω», ήταν τα λόγια του Λάτβαλα.
Την πρωτοπορία του διατήρησε ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος εκτός από το ότι κέρδισε την ειδική, επωφελήθηκε από το ατύχημα του Λάτβαλα, αφού πλέον στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Πίτερ Σόλμπεργκ, έχοντας 21 δευτερόλεπτα διαφορά από την κορυφή. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Μίκο Χιρβόνεν.
Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την SS14:
1. Λεμπ, Citroen, 3:15:47.6
2. Π. Σόλμπεργκ, Ford, +21.9
3. Χιρβόνεν, Citroen, +1:11.8
4. Λάτβαλα, Ford, +3:26.6
5. Πρόκοπ, Czech Ford, +6:42.4
6. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +6:43.2
7. Αλ Ατίγια, Citroen, +7:24.6
8. Οζιέ, SKODA Fabia S 2000, 8:28.0
9. Νόεβιλ, Citroen, +9:40.2
10. Μίκελσεν, Skoda Fabia S 2000, +9:42.4
Νικητές ειδικών:
SS1: Λάτβαλα
SS2: Λάτβαλα
SS3:Λάτβαλα
SS4: Π. Σόλμπεργκ
SS5: Χιρβόνεν
SS6: Λεμπ
SS7: Λάτβαλα
SS8: Π. Σόλμπεργκ
SS9: Λάτβαλα
SS10: Λεμπ
SS11: Λάτβαλα
SS12: Λάτβαλα
SS13:Λεμπ
SS14: Λεμπ
Δείτε εδώ τι έχει γίνει νωρίτερα στο ράλι Ακρόπολις, SS1, SS2-SS3, SS4, SS5-SS6, SS7-SS8-SS9, SS11-SS12,, SS11-SS12, SS13.