Ο Νίκο Ρόσμπεργκ «γύρισε» πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους πιλότους στην τρίτη και τελευταία περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στους δρόμους του Μόντε Κάρλο.
Ωστόσο, η διαδικασία ολοκληρώθηκε πριν τη συμπλήρωση των 60 λεπτών, λόγω του ατυχήματος του Παστόρ Μαλδονάδο, το οποίο ανάγκασε τους αγωνοδίκες να διακόψουν τις δοκιμές.
Τον δεύτερο χρόνο έκανε ο Φελίπε Μάσα, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος άφησε πίσω του τον έτερο πιλότο της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο.
Αρκετά ανταγωνιστικός παρουσιάστηκε ο Ρομάν Γκροσεάν, διατηρώντας την πολύ καλή απόδοσή που είχε στις δύο προηγούμενες ελεύθερες δοκιμές. Ο πιλότος της Lotus, βρίσκονταν στην κορυφή την περισσότερη ώρα της περιόδου.
Αρκετοί ήταν οι πιλότοι που φλέρταραν με τις μπαριέρες, ωστόσο οi Πολ Ντι Ρέστα και Παστόρ Μαλδονάδο, είχαν ατύχημα, με τον δεύτερο να χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του με αποτέλεσμα να… πληγώσει τη Williams, να γεμίσει θραύσματα ο δρόμος και οι αγωνοδίκες να σταματήσουν τη διαδικασία.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Ρόσμπεργκ, Mercedes, + 1:15.159
2. Μάσα, Ferrari, + 0.038
3. Φέτελ, Red Bull, + 0.050
4. Αλόνσο, Ferrari, + 0.051
5. Γκροσεάν, Lotus ,+ 0.286
6. Μπατόν,McLaren, +0.312
7. Χάμιλτον, McLaren, + 0.575
8. Σουμάχερ, Mercedes, + 0.734
9. Πέρες, Sauber, + 0.951
10. Γουέμπερ, Red Bull, + 1.060
11. Βερνιέ, Toro Rosso, + 1.067
12. Ραϊκόνεν, Lotus, + 1.142
13. Κομπαγιάσι, Sauber, + 1.152
14. Ρικιάρντο, Toro Rosso, + 1.320
15. Χούλκενμπεργκ, Force India, + 1.868
16. Σένα, Williams, +1.869
17. Κοβαλάινεν, Caterham, + 2.117
18. Ντι Ρέστα, Force India, + 2.231
19. Πετρόφ, Caterham, +2.245
20. Γκλοκ, Marussia, + 3.100
21. Μαλδονάδο, Williams, + 3.329
22. Πικ, Marussia, + 3.940
23. Καρθικέγιαν, HRT, + 3.988
24. Ντε λα Ρόσα, HRT, + 3.992
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα