Πολλές φορές η έκφραση «τα λόγια είναι περιττά» χρησιμοποιείται με επιπόλαιο τρόπο. Ωστόσο, όταν αναφερόμαστε στον Σεμπαστιάν Λεμπ η παραπάνω έκφραση παίρνει σάρκα και οστά! Το www.sport-fm.gr, στο πλαίσιο του 58ου ράλι Ακρόπολις συνομίλησε με τον πρώην ηλεκτρολόγο, νυν… οχτώ φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή και δυνητικά πιλότο μαχητικών αεροσκαφών και σας τον παρουσιάζει.
Ευδιάθετος και χαλαρός, ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν έδειξε να αγχώνεται για τη δοκιμασία που τον περίμενε. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε το Ακρόπολις διαφέρει από τα υπόλοιπα ράλι, δεδομένων των σκληρών επιφανειών, αλλά και της θερμοκρασίας. Ωστόσο, τόνισε πως το κλειδί δεν είναι να πιέζεις συνέχεια, αφού χρειάζεται την απόλυτη προσοχή.
«Είναι ένα διαφορετικό ράλι από τα υπόλοιπα, πιο σκληρό με πολλές πέτρες, είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα, αλλά και για τους οδηγούς. Πρέπει να είσαι προσεκτικός, δεν πρέπει μόνο να πιέζεις».
Ο Αλσατός οδηγός δηλώνει πως δεν έχει κάποιο ανεκπλήρωτο όνειρο μόλις στα 38του χρόνια. Και πώς να έχει; Έχει πανηγυρίσει οχτώ Παγκόσμια πρωταθλήματα, τα τελευταία οχτώ χρόνια, μάλιστα το ένα (2006) το πήρε από το… σπίτι του, αφού είχε σπάσει το χέρι του.
«Όχι στην πραγματικότητα, δεν έχω κάποιο όνειρο που δεν έχω εκπληρώσει. Είμαι χαρούμενος με αυτό που κάνω και που μπορώ να ζω το πάθος μου. συνεπώς δεν έχω κάποιο όνειρο».
Δεν λέει όχι στο Ντακάρ, ενώ πάντα θα έχει θετική απάντηση σε μία πρόταση να τρέξει σε αγώνα Φόρμουλα 1. Ανέφερε πως δεν μπορεί να συγκρίνει ένα μονοθέσιο με ένα αυτοκίνητο WRC.
«Δεν ξέρω, προς το παρόν δεν σχεδιάζω κάτι τέτοιο. Για την ώρα με ενδιαφέρει μόνο το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ωστόσο, γιατί όχι κάποια στιγμή;».
«Είναι πολύ διαφορετικά να οδηγείς Φόρμουλα 1 και σίγουρα μου άρεσε πάρα πολύ γιατί είναι κάτι καινούριο και επειδή ανακαλύπτεις νέα πράγματα. Μου άρεσε πολύ στην οδήγηση, όμως δεν μπορείς να πεις ότι είναι πιο δύσκολο ή πιο εύκολο. Στην πραγματικότητα δεν μπορείς να τα συγκρίνεις γιατί είναι διαφορετικά πράγματα.
Στο παρελθόν είχα την ευκαιρία να τρέξω με Φόρμουλα 1, αλλά τελικά δεν συνέβη για διάφορους λόγους. Ωστόσο, προς το παρόν το πάθος μου είναι το ράλι. Μπορεί στο μέλλον να έχω την ευκαιρία να οδηγήσω, κάτι τέτοιο είναι ευχαρίστηση για μένα».
Γεννημένος για να τρέχει! Μπορεί οι γονείς του να ήταν καθηγητές, ωστόσο ο Λεμπ, ήταν πιο πρακτικός τύπος. Με έφεση στη γυμναστική, πριν πιάσει στα χέρια του τιμόνι, κρατούσε καλώδια και μπρίζες, αφού δούλευε ως ηλεκτρολόγος. Ευτυχώς όμως για το ράλι, αλλά και για όλους μας, ο Λεμπ ακολούθησε αυτό που έπρεπε!
Αν τώρα είχε την ευκαιρία να διαλέξει από την αρχή τι επάγγελμα θα ήθελε να κάνει, θα επέλεγε να συνδυάσει την αδρεναλίνη, με την ταχύτητα, αλλά στον αέρα. Ο Αλσατός οδηγός ανέφερε πως θα ήθελε να γίνει πιλότος σε μαχητικά αεροσκάφη.
«Αν μπορούσα να επιλέξω τώρα, θα ήθελα να γίνω πιλότος μαχητικών αεροσκαφών. Όμως πριν γίνω οδηγός σε αγώνες ράλι το πλάνο ήταν διαφορετικό γιατί τότε ήμουν ηλεκτρολόγος».
Ακόμη, ο οδηγός της Citroen τόνισε πως στο δρόμο δεν παρασύρεται από το πάθος του, δηλαδή την ταχύτητα.
«Έχω την ευκαιρία να τρέχω αρκετά συχνά με το αγωνιστικό μου αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των αγώνων. Όποτε δεν έχω την ανάγκη να τρέξω στο δρόμο και επίσης εκεί πρέπει να προσέχουμε».
Ακόμη, μπορείτε να δείτε τη συνέντευξη του Μίκο Χιρβόνεν στο www.sport-fm.gr:
Σταυρούλα Σάββα