Την πρωτοπορία του στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, διατήρησε ο Σεμπαστιάν Λεμπ, στο τέλος της πρώτης ημέρας του ράλι Ακρόπολις.
Ωστόσο, μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου περάσματος ο Γιάρι Λάτβαλα, μείωσε τη διαφορά του από τον Αλσατό οδηγό στα 6.5 δεύτερα.
Με το δεύτερο πέρασμα των τριών ειδικών (SS7:Βωξίτες 23.17, SS8: Ελικώνας 19.89 και SS9: Θήβα 23.6) ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα του αγώνα. Μεγάλοι άτυχοι οι Μαντς Όστμπεργκ και Μίκο Χιρβόνεν.
Ο πρώτος είχε έξοδο, ενώ το ελαστικό της Citroen του Χιρβόνεν κλάταρε με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να χάσει πολύ χρόνο και να πλασαριστεί στην τέταρτη θέση, πίσω από τον Πίτερ Σόλμπεργκ.
«Υπήρχε πολύ σκόνη, έχασα μία στροφή και ανοίχτηκα πολύ. Ίσως αυτός να ήταν και ο λόγος για τον οποίο κλάταρε το ελαστικό μου», ανέφερε ο Χιρβόνεν.
Η δεύτερη ημέρα, Σάββατο (26/5) αποτελείται από οχτώ ειδικές διαδρομές.
Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την SS9:
1. Λεμπ, Citroen, 2:14:01.3
2. Λάτβαλα, Ford, +6.5
3. Π. Σόλμπεργκ, Ford, +17.7
4. Χιρβόνεν, Citroen, +49.6
5. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +3:54.9
6. Πρόκοπ, Czech Ford, +4:46.7
7. Αλ Ατίγια, Citroen, +4:56.9
8. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +5:14.6
9. Οζιέ, SKODA Fabia S 2000, +5:27.2
Νικητές ειδικών:
SS1: Λάτβαλα
SS2: Λάτβαλα
SS3:Λάτβαλα
SS4: Π. Σόλμπεργκ
SS5: Χιρβόνεν
SS6: Λεμπ
SS7: Λάτβαλα
SS8: Π. Σόλμπεργκ
SS9: Λάτβαλα
Δείτε εδώ τι συνέβη νωρίτερα, στις πρώτες ειδικές της πρώτης ημέρας.
Σταυρούλα Σάββα