Με το δεξί ξεκίνησε την πρώτη ημέρα του αγώνα ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα. Ο οδηγός της Ford έχει κερδίσει τις δύο πρώτες ειδικές, του πρώτου περάσματος (SS2, SS3), του ράλι Ακρόπολις.
Ωστόσο, οι μάχες που δίνουν οι κορυφαίοι οδηγοί είναι εξαιρετικές, δεδομένου ότι ο Σεμπαστιάν Λεμπ, βρίσκεται μόλις 3,3 δεύτερα πίσω του.
Από την Αγία Μαρίνα (23.6 χιλιομέτρων) ξεκίνησαν οι οδηγοί την πρώτη ημέρα του 58ου ράλι Ακρόπολις. Ο Λάτβαλα με Ford ήταν ξανά ταχύτερος, αφήνοντας δεύτερο τον Παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λεμπ.
Ωστόσο, το έργο των οδηγών έγινε ακόμη πιο δύσκολο στη συνέχεια, καθώς στη Θήβα (23.60 χιλιόμετρα), όπου φιλοξενεί τη δεύτερη ειδική της ημέρας (SS3) και τρίτη συνολικά του αγώνα, έβρεξε.
Ο… ιπτάμενος Φινλανδός δεν πτοήθηκε από τη… λασπωμένη ειδική κάνοντας και εκεί τον ταχύτερο χρόνο, διατηρώντας την πρωτοπορία του στη γενική κατάταξη.
«Στο τέλος στα δύο τελευταία χιλιόμετρα είχε βρέξει και γλιστρούσε, ακόμη υπήρχε λάσπη σε μερικά σημεία, ήταν λίγο τρομακτικό, αλλά είμαστε εντάξει», ανέφερε ο Λάτβαλα.
Στην τέταρτη θέση βρίσκεται ο έτερος οδηγός της Ford, Πίτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος ωστόσο παραπονιέται για το Fiesta.
«Δεν μπορώ να το οδηγήσω εύκολα, είναι δύσκολο να το κρατήσω στις δεξιές στροφές. Στις στροφές με αριστερή φορά δεν έχω πρόβλημα, θα προσπαθήσω για ότι καλύτερο», ήταν τα λόγια του Σόλμπεργκ.
Τη δεύτερη θέση διατηρεί ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος ωστόσο έχει πίσω του τον ομόσταβλό του, Μίκο Χιρβόνεν στα 11 δεύτερα.
Οι οδηγοί κατευθύνονται προς την τρίτη ειδική της ημέρας, ( Ελικόνας, SS4), όπου και θα ολοκληρώσουν το πρώτο πέρασμα.
Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την SS3:
1. Λάτβαλα, Ford, 43:23.0
2. Λεμπ, Citroen, +3.3
3. Χιρβόνεν, Citroen, +14.3
4. Π. Σόλμπεργκ, Ford, +17.5
5. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +37.1
6. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +49.3
7. Τάνακ, M-Sport Ford, +1:15.1
8. Νόεβιλ. Citroen Junior, +1:28.2
9. Πρόκοπ, Czech Ford, +1:40.9
10. Οζιέ, SKODA Fabia S 2000, +1:54.8
Νικητές ειδικών:
SS1: Λάτβαλα
SS2: Λάτβαλα
SS3: Λάτβαλα
Δείτε εδώ τι συνέβη στην πρώτη ειδική του ράλι Ακρόπολις.
Σταυρούλα Σάββα