Τον ταχύτερο χρόνο στην κατατακτήρια δοκιμή του ράλι Ακρόπολις - που σηματοδότησε και την έναρξη της δράσης στο 58ο ράλι των Θεών- έκανε ο Πίτερ Σόλμπεργκ.

Από τη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τη διαδικασία ο Γιάρι Λάτβαλα, δίνοντας την ευκαιρία στο δίδυμο της Ford να επιλέξει πρώτο τις θέσεις από τις οποίες θέλει να μπαίνει στις ειδικές.

«Νιώθω άνετα. Είναι πολύ σημαντικό που έκανα τον ταχύτερο χρόνο και πλασαρίστηκα πρώτος. Σίγουρα θα είναι καλύτερα να εκκινώ από τις πίσω θέσεις», ήταν τα λόγια του Σόλμπεργκ.

Το ατύχημα που τον είχε αφήσει εκτός αγώνα, στο ράλι της Αργεντινής, φαίνεται πως έχει ξεπεράσει ο Γιάρι Λάτβαλα, ο οποίος παρουσιάστηκε αρκετά ανταγωνιστικός, κάνοντας τον δεύτερο χρόνο.

Από την τρίτη θέση ολοκλήρωσε τη διαδικασία των κατατακτήριων ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ενώ ο έτερος οδηγός της Citroen, Μίκο Χιρβόνεν, έκανε τον πέμπτο χρόνο.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Π. Σόλμπεργκ, Ford, 4:11.976
2. Λάτβαλα, Ford, +0.098
3. Λεμπ, Citroen, +0.762
4. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +1.042
5. Χιρβόνεν, Citroen, +2.081
6. Νόεβιλ. Citroen Junior, +4.296
7. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +5.340
8. Τάνακ, M-Sport Ford, +6.791
9. Πρόκοπ, Czech Ford, +6.903
10. Αλ - Ατίγια, Qatar Citroen, +7.188
11. Ολιβέιρα, Brazil Ford, +14.894
12. Αραούχο, Portugal Mini, +16.031
13. Νόμπρε, Portugal Mini, +38.161

Η κατατακτήρια δοκιμή δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να επιλέξουν το πότε θα ξεκινούν τις ειδικές. Συνεπώς, ο ταχύτερος Σόλμπεργκ, επέλεξε να εκκινεί από την 13η θέση, μετά τον ομόσταβλό του Γιάρι Λάτβαλα (12ος).

Πριν από το δίδυμο της Ford, στις ειδικές θα μπαίνει ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ενώ ο έτερος οδηγός της Citroen, Μίκο Χιρβόνεν, επέλεξε την ένατη θέση.

Οι οδηγοί που διεκδικούν το πρώτο σκαλί του βάθρου, επέλεξαν να εκκινούν όσο πιο πίσω γινόταν, ώστε να βγαίνουν σε… καθαρή ειδική.

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube