Η αντίστροφη μέτρηση για το 58ο Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε. Η εκκίνηση θα δοθεί την Πέμπτη το απόγευμα στις 5 από το Ζάππειο και μιάμιση ώρα αργότερα (6:30) θα γίνει η πρώτη ειδική διαδρομή από τις 22 του αγώνα, στην Κινέτα. Ωστόσο σήμερα ξεκίνησε η διαδικασία των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών από τα πληρώματα, ώστε να κρατήσουν σημειώσεις για τα περάσματα.
Κοινή άποψη των κορυφαίων οδηγών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, είναι ότι οι ειδικές διαδρομές είναι μεν σκληρές, αλλά αυθεντικές...Ακροπολικές, κάτι που σημαίνει μάχη με τις κοφτερές πέτρες και καταπόνηση των ελαστικών. Σήμερα οι οδηγοί πέρασαν από 3 ειδικές διαδρομές (Άγιοι Θεόδωροι, Νέα Πίσσια, Αγία Μαρίνα) και φάνηκαν ευχαριστημένοι από το επίπεδο των δρόμων. Οι οδηγοί, χρησιμοποίησαν όπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, τα λεγόμενα "μουλάρια" αυτοκίνητα, τα οποία δεν είναι αγωνιστικά αλλά νορμάλ για μικρότερες ταχύτητες.
«Οι ειδικές διαδρομές είναι σχετικά σκληρές, με πολλές πέτρες. Το έδαφος είναι στεγνό, ενώ οι πολλές πέτρες μπορούν να εμφανιστούν στο δρόμο. Θα είναι δύσκολος αγώνας για τα ελαστικά, από ότι έχω δει μέχρι στιγμής», επισήμανε ο Λεμπ που ήταν άτυχος σε προηγούμενα Ράλλυ Ακρόπολις και θέλει να πάρει τη νίκη για λογαριασμό της Citroen.
«Το χέρι μου είναι σε καλή κατάσταση. Το πρόγραμμα αποκατάστασής μου πριν από τον αγώνα ήταν πολύ σφικτό. Θα πονάει αρκετά, ειδικά αν υπάρχουν πολλοί κραδασμοί», τόνισε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα της Ford, ο οποίος επανέρχεται στο μπάκετ του Fiesta RS WRS ύστερα από την απουσία στην Αργεντινή, λόγω του ατυχήματος κάνοντας σκι και της επέμβασης στο χέρι.
«Οι ειδικές είναι ωραίες. Η δεύτερη (Νέα Πίσια) είναι πολύ βραχώδης μέχρι τον τερματισμό. Ο αγώνας αναμένεται φανταστικός», ανέφερε ο λατρεμένος από τους Ελληνες φιλάθλους Πέτερ Σόλμπεργκ, που φέτος με το Fiesta RS WRC θέλει και πάλι να προσφέρει θέαμα. Ωστόσο θα επιδιώξει και την ουσία, στοχεύοντας στη νίκη.
Εκτός από τις 13 συμμετεχές στη κλάση WRC και τους δυο οδηγούς που εκπροσωπούν τη VW Motorsport στον αγώνα, στις αναγνωρίσεις συμμετέχει ακόμη ένας οδηγός της VW Motorsport, ο νεαρός Κέβιν Αμπρινγκ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής