Το ναυάγιο της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών στο Προεδρικό Μέγαρο υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και το γεγονός ότι η χώρα οδηγείται σε εκλογές στα μέσα Ιουνίου έχουν σαν αποτέλεσμα τα κανάλια να συνεχίζουν και να εντείνουν την non stop (πολιτική-εκλογικη) θεματολογία τους.
Μία περίοδος που έχει ξεκινήσει μετά το Πάσχα και θα συνεχιστει για περίπου ένα ακόμα μήνα ακόμα (και βλέπουμε...), με τα κανάλια να διαμορφώνουν (από εδώ και πέρα) ανάλογα τα προγράμματα τους και τους πολιτικούς να περνούν στην πρώτη θέση προβολής.
Η πρώτη που οδηγήθηκε σε μία τέτοια απόφαση ήταν η ΕΡΤ που, όπως ενημερώσαμε νωρίτερα, έβαλε τη μετάδοση του τελικού της Α1 μπάσκετ, το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός στην ΕΤ1.