Η τηλεθέαση της μετάδοσης (απ' την ΕΤ1) του τελικού της Ευρωλίγκα μπάσκετ, της κατάκτησης του απ' τον Ολυμπιακό απογειώθηκε σε επίπεδα (φετινού) ρεκόρ (για την διοργάνωση). Επαναλαμβάνουμε με δεδομένα ότι τον τελικό έδειχνε και η Nova (την οποία, επίσης, επέλεξε πολλής κόσμος) και το ότι η ΕΤ1 παραδοσιακά δεν φτάνει στις τηλεθεάσεις της ΝΕΤ. Αλλά χθες έφτασε! Και τις ξεπέρασε...

Τον τελικό, λοιπόν, είδαν (κατά μέσο όρο) 1.04 εκ. κόσμου, με αντίστοιχη τηλεθέαση 10% και 24.2%, αλλά η τηλεθέαση μεγάλωσε ακόμα περισσότερο και το μερίδιο της ξεπέρασε το 40% στα τελευταία λεπτά, όπου ολοκληρώθηκε η μεγάλη ανατροπή του Ολυμπιακού επί της ΤΣΣΚΑ Μ.

Είναι χαρακτηριστικό, επίσης, πως η μετάδοση του τελικού ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ στη μάχη του ανταγωνισμού με τα υπόλοιπα κανάλια, καθώς την δεύτερη θέση (αρκετά μακριά) πήρε (την ίδια ωρα) ο ΑΝΤ1, με 5.9% και 14.4% και τρίτο ήταν το MEGA (5.7% με 13.9%).

Τέταρτη ήταν η ΝΕΤ με 4.9% και 12% και ακολούθησαν το Star με 3.7% και 9%, ο Alpha με 3% και 7.3% και ο ΣΚΑΙ με 2.1% και 5.1%.

Νωρίτερα, τον μικρό τελικό, ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τη Μπαρτσελόνα (ΕΤ1) είδαν 400.000 κόσμου, με 3.2% και 14%.

Την pre game εκπομπή του τελικού είδαν, επίσης απ' την ΕΤ1, 300.000 κόσμου, με 2.5% και 9%.

Νωρίς το μεσημέρι, η Nielsen δημοσιοποίησε τα αναλυτικά στοιχεία τηλεθέασης σύμφωνα με τα οποία, στο διάστημα από 23.09 της Κυριακής, μέχρι 23.31, η μέση τηλεθέαση (απονομή, κλ.π) του τελικού ήταν 15.4% (1.6 εκ. κόσμου) με 34.4%, ενώ στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, το μεγαλύτερο μερίδιο σημειώθηκε στις ανδρικές ηλικίες 15-24, με 67.5%.


Η μέρα που βγάζει (ή δεν βγάζει) κυβέρνηση!
Η πιο μεγάλη και κρίσιμη, για την πορεία των διαπραγμτεύσεων σε επίπεδο αρχηγών και Προέδρου της Δημοκρατίας, μέρα είναι η σημερινή. Σε λίγες ώρες θα μάθουμε αν θα βγει κυβέρνηση η αν θα επέλθει πλήρες ναυάγιο και θα οδηγηθούμε σε εκλογές 10 ή 17 Ιουνίου.

Τα κανάλια και σήμερα θα τροποποιήσουν κατάλληλα τα προγράμματα τους, ώστε να έχουν πλήρη και άμεση ενημέρωση.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube