Από την τελευταία θέση του γκριντ θα εκκινήσει ο Λιούις Χάμιλτον, ύστερα από την απόφαση των αγωνοδικών να ακυρώσουν τις κατατακτήριες δοκιμές, στις οποίες είχε κάνει πάρει την πολ ποζίσιον.
Ο λόγος για τον οποίο ακυρώθηκε ο Βρετανός πιλότος, είναι γιατί δεν επέστρεψε με το μονοθέσιο του στα πιτ.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς τα μονοθέσια μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών, πρέπει να επιστρέφουν στα πιτ, έχοντας ένα λίτρο καυσίμου, εκτός και αν υπάρχουν λόγοι ανωτέρας βίας.
Ωστόσο, ο Χάμιλτον μετά το τέλος του γρήγορου γύρου του, ενημερώθηκε από την ομάδα να σταματήσει στην άκρη της πίστας, ώστε να έχει στο ρεζερβουάρ του, την απαραίτητη ποσότητα καυσίμου, όπως ορίζει ο κανονισμός. Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο η McLaren του Βρετανού μεταφέρθηκε με γερανό στα πιτ.
Η Mclaren εξήγησε στους αγωνοδίκες πως ο Χάμιλτον δεν είχε αρκετά καύσιμα στην MP4-27, συνεπώς σταμάτησε πριν τα πιτ για λόγους ανωτέρας βίας. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες δεν δέχτηκαν αυτή τη δικαιολογία, τονίζοντας πως ήταν λάθος της ομάδας με αποτέλεσμα να ακυρώσουν τον Χάμιλτον και να του επιτρέψουν να εκκινήσει από την τελευταία θέση.
«Οι αγωνοδίκες έλαβαν μία αναφορά από τον διευθυντή του αγώνα, η οποία τόνιζε πως το μονοθέσιο 4, δεν επέστρεψε στα πιτ, όπως απαιτείται βάσει του άρθρου 6.6.2 της Φόρμουλα 1 της FIA για τους τεχνικούς κανονισμούς.
Οι αγωνοδίκες άκουσαν από τον εκπρόσωπο της ομάδας, Σαμ Μίκαελ, ότι το μονοθέσιο σταμάτησε μέσα στην πίστα για λόγους ανωτέρας βίας. Μέλος της ομάδας έβαλε μη επαρκή ποσότητα καυσίμου στο μονοθέσιο, με αποτέλεσμα αυτό να σταματήσει μέσα στο σιρκουί, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να συλλεχθεί το απαραίτητο ποσό καυσίμου για τον έλεγχο.
Καθώς το καύσιμο που έχει μπει στο μονοθέσιο έχει ελεγχθεί, οι αγωνοδίκες δεν μπορούν να δεχθούν την περίπτωση της ανωτέρας βίας. Οι αγωνοδίκες καθόρισαν πως σύμφωνα με το άρθρο 6.6.2.της FIA το μονοθέσιο ακυρώνεται από τις κατατακτήριες δοκιμές και του επιτρέπεται να εκκινήσει από την τελευταία θέση του γκριντ», ανέφερε η ανακοίνωση των αγωνοδικών.
Συνεπώς, ο Παστόρ Μαλδονάδο θα εκκινήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του από την πολ ποζίσιον.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Μαλδονάδο, Williams, 1:22.285
2. Αλόνσο, Ferrari, 1:22.302
3. Γκροσεάν, Lotus, 1:22.424
4. Ραϊκόνεν, Lotus, 1:22.487
5. Πέρες, Sauber, 1:22.533
6.Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:23.00
7. Φέτελ, Red Bull, No time
8. Σουμάχερ, Mercedes, No time
9.Κομπαγιάσι, Sauber, No time
10. Μπάτον, McLaren
11. Γουέμπερ, Red Bull
12. Ντι Ρέστα, Force India
13. Χούλκενμπεργκ, Force India
14. Βερνιέ, Toro Rosso
15. Ρικιάρντο, Toro Rosso
16. Μάσα, Ferrari
17. Σένα, Williams
18. Πετρόφ, Caterham
19. Κοβαλάινεν, Caterham
20. Πικ, Marussia
21. Γκλοκ, Marussia
22. Ντε λα Ρόσα, HRT
23.Καρθικέγιαν, HRT
24. Χάμιλτον, McLaren
Σταυρούλα Σάββα