Το νέο μπροστινό ρύγχος δοκίμασε η McLaren και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, με τον Τζένσον Μπάτον να «γράφει» τον ταχύτερο χρόνο. Σταθερός στη δεύτερη θέση, πλασαρίστηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Καλύτερη ήταν η απόδοση του Νίκο Ρόσμπεργκ στη δεύτερη περίοδο, τερματίζοντας στην τρίτη θέση.
Οι πιλότοι στη δεύτερη περίοδο χρησιμοποίησαν και τις δύο γόμες της Pirelli (μαλακή και σκληρή), ωστόσο «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους τους με τη μαλακή.
Το δίδυμο της McLaren συνέχισε τις δοκιμές του μπροστινού ρύγχους και στη δεύτερη περίοδο, με τους Μπάτον και Χάμιλτον να κάνουν παράπονα για υποστροφή.
Ωστόσο, στη συνέχεια κατάφεραν να λύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα, με τον Παγκόσμιο πρωταθλητή του 2009, να κινείται ταχύτερα απο τους υπόλοιπους.
Την καλή απόδοση που είχε στην πρώτη περίοδο δεν διατήρησε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος πλασαρίστηκε στη 14η, τρεις θέσεις πιο χαμηλά απο τον έτερο πιλότο της Ferrari, Φελίπε Μάσα.
Μικρή έξοδο είχε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος ωστόσο κατάφερε να συνεχίσει, χωρίς να αντιμετωπίζει πρόβλημα. Τον έλεγχο του μονοθεσίου του έχασε και ο Μπρούνο Σένα, ο οποίος συνέχισε.
Δείτε εδώ τι συνέβη στην πρώτη περίοδο.
Αναλυτικά η κατάταξη της δεύτερης περιόδου:
1. Μπάτον, McLaren, 1:23.399
2. Φέτελ, Red Bull, + 0.164
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes, + 0.372
4. Χάμιλτον, McLaren, + 0.510
5. Ραϊκόνεν, Lotus, + 0.519
6. Γκροσεάν, Lotus, + 0.565
7. Γούεμπερ, Red Bull, + 0.666
8. Σουμάχερ, Mercedes, + 0.681
9. Κομπαγιάσι, Sauber, + 0.815
10. Χούλκενμπεργκ, Force India, + 0.909
11. Μάσα, Ferrari, + 1.019
12. Πέρες, Sauber, + 1.023
13. Μαλδονάδο, Williams, + 1.067
14. Αλόνσο, Ferrari, +1.201
15. Ντι Ρέστα, Force India, + 1.334
16. Βερνιέ, Toro Rosso, + 1.334
17. Ρικιάρντο, Toro Rosso, + 1.370
18. Σένα, Williams, + 1.648
19. Κοβαλάινεν, Caterham, +2.897
20. Πετρόφ, Caterham, + 3.341
21. Γκλοκ, Marussia, + 3.915 Ρόσι, Caterham, + 4.018
22. Πικ, Marussia, + 4.265
23. Ντε λα Ρόσα, HRT, + 4.836
24. Καρθικέγιαν, HRT
Σταυρούλα Σάββα