Η Honda επέκτεινε την προηγμένη γκάμα V4 μοντέλων της λανσάροντας τη νέα Crosstourer.
Συνδυάζει χαρακτηριστικά sports touring, σαν τον ισχυρό κινητήρα V4 της VFR1200F με στοιχεία από on-off μοτοσικλέτες όπως: αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και μία όρθια θέση οδήγησης για προβλέψιμη συμπεριφορά και πρόσφυση.
Στην ελληνική αγορά η Crosstourer διατίθεται άμεσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. - Επίσημος Εισαγωγέας Διανομέας Honda Moto στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρεται προς 15.830 ευρώ και η έκδοση με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη-DCT προς 17.130 ευρώ.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας Crosstourer.
Μονάδα V4 μεγάλου κυβισμού
Ο κινητήρας 1.237κ.εκ. V4 ισχύος 129 ίππων, που τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα περιπέτειας σπορ τουρισμού της Honda, έχει βελτιστοποιηθεί με στόχο τις ισχυρότερες επιδόσεις στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, προσφέροντας ομαλή ισχύ για μεγαλύτερη άνεση σε μεγάλες διαδρομές.
Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη
Η μετάδοση Dual Clutch της Honda διασφαλίζει ακόμα πιο ομαλές αλλαγές ταχυτήτων σε όλα τα προγράμματα οδήγησης, κάνοντας την Crosstourer μία εξαιρετικά ευέλικτη μοτοσικλέτα. Χρησιμοποιώντας δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες, το σύστημα παρέχει δυνατότητα επιλογής χειροκίνητης αλλαγής σχέσεων και δύο πλήρως αυτόματων προγραμμάτων, ένα για γενική χρήση (D-mode) και ένα για σπορ επιδόσεις (S-mode). Το Dual Clutch Transmission της Crosstourer χρησιμοποιεί νέο λογισμικό με πρόσθετες λειτουργίες. Με τους δύο συμπλέκτες: έναν για τη «νεκρά», την 1η, 3η και 5η σχέση και έναν για τη 2η, 4η και 6η., το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση μέσω του συμπλέκτη που δεν χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή, για πιο γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χωρίς διακοπή ισχύος. Αυτή η ομαλή λειτουργία παίζει σημαντικό ρόλο όταν υπάρχει συνεπιβάτης.
Ευέλικτο πλαίσιο
Έχοντας επιλεγεί για την άριστη ισορροπία βάρους/ακαμψίας, το πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο της Crosstourer φιλοξενεί σύστημα ανάρτησης με μεγάλη διαδρομή μπροστά και πίσω για καλύτερη άνεση στο ταξίδι, ακόμα και σε ανώμαλους δρόμους.
Ασφάλεια
Το Traction Control System (TCS) και το Combined ABS της Honda υπογραμμίζουν τις ικανότητες της μοτοσικλέτας ανεξαρτήτως οδικών και καιρικών συνθηκών. Και τα δύο αναβαθμίζουν την αίσθηση ασφάλειας του αναβάτη, ακόμα και σε περιπτώσεις χαμηλής πρόσφυσης.
Στυλ με γνώμονα τη λειτουργικότητα
Η διάταξη των προβολέων είναι κάθετη με τη μεσαία σκάλα πάνω από τη μεγάλη. Οι προβολείς και η ζελατίνα τοποθετούνται στο κέντρο της μοτοσικλέτας για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών και μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα. Οι αεραγωγοί στο εμπρός φέρινγκ μειώνουν τη μετωπική επιφάνεια διοχετεύοντας παράλληλα αέρα ψύξης στα ψυγεία. Το πίσω τμήμα της μοτοσικλέτας είναι πολύ λειτουργικό με ενσωματωμένη τη σχάρα αποσκευών και χειρολαβή στην οποία εδράζονται απευθείας οι προαιρετικές πλαϊνές μπαγκαζιέρες. Τα φλας τύπου LED, που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε μία Honda μεγάλου κυβισμού, διασφαλίζουν βέλτιστη ορατότητα. Επίσης, διαθέτει προστατευτικές «χούφτες» εμπνευσμένες από μηχανές off-road που προστατεύουν τα χέρια του αναβάτη από τον αέρα και την κακοκαιρία, ενώ η προσαρμοζόμενη ζελατίνα έχει διαμορφωθεί μέσω υπολογιστικής ρευστοδυναμικής ανάλυσης.
Ψηφιακά όργανα πολλαπλών λειτουργιών
Ο προηγμένος πίνακας οργάνων πολλαπλών λειτουργιών είναι ελκυστικός και ευανάγνωστος. Η οθόνη βρίσκεται ακριβώς κάτω από τη γραμμή της ορατότητας του αναβάτη για ελάχιστη διάσπαση της προσοχής του από το δρόμο, με κυρίαρχο στοιχείο ένα μεγάλο ψηφιακό ταχύμετρο. Αυτό πλαισιώνεται από δείκτες καυσίμου και θερμοκρασίας κινητήρα. Στην κορυφή της οθόνης βρίσκεται ένα στροφόμετρο με μπάρες, που κινείται από τα αριστερά προς τα δεξιά όσο οι στροφές του κινητήρα αυξάνονται. Περισσότερες πληροφορίες παρέχουν ένας συνολικός χιλιομετρής, δύο χιλιομετρητές ταξιδιού, δείκτες υπόλοιπου καυσίμου στον ρεζερβουάρ, κατανάλωσης καυσίμου (στιγμιαία και μέση), αυτονομίας, σχέσης κιβωτίου, ένα ρολόι και επιλογή του Dual Clutch Transmission mode (εάν υπάρχει). Ο πίνακας οργάνων έχει επίσης ρυθμιζόμενη φωτεινότητα.
Προαιρετικός εξοπλισμός
- Κιτ συναγερμού Averto: Συμπαγής συναγερμός με σειρήνα 118dB και εφεδρική μπαταρία. Χαμηλής κατανάλωσης sleep mode που προστατεύει τη μπαταρία από αποφόρτιση. Περιλαμβάνει ανιχνευτή κινήσεων και κραδασμών με 8 προγράμματα ευαισθησίας.
- Πάνω αναδιπλούμενη μπαγκαζιέρα 38 λίτρων: Χωράει 1 κράνος full face σε πλήρη έκταση. Λειτουργία 1 κλειδιού (μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με το κλειδί της μοτοσικλέτας). Ταιριάζει με τις πλαϊνές μπαγκαζιέρες.
- Πλαϊνές μπαγκαζιέρες (σετ): Ειδικά σχεδιασμένες και πλήρως ενσωματωμένες πλαϊνές μπαγκαζιέρες 35L (RH) και 39L (LH). Η αριστερή χωρά τα περισσότερα κράνη. Εδράζονται απευθείας στη μοτοσικλέτα. Λειτουργία 1 κλειδιού (μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με το κλειδί της μοτοσικλέτας). Ταιριάζει με την πάνω μπαγκαζιέρα.
- Εσωτερικός σάκος μπαγκαζιέρας (πάνω/πλάι): Φορητή εσωτερική τσάντα με μαύρα φερμουάρ και γκρι λογότυπο Honda. Ιμάντας μεταφοράς και λαβή περιλαμβάνονται. Χωρητικότητα 21-L. Η ίδια εσωτερική τσάντα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις πάνω/πλαϊνές μπαγκαζιέρες.
- Κεντρικό σταντ: Επιτρέπει πιο ασφαλές παρκάρισμα και διευκολύνει το καθάρισμα και τη συντήρηση του πίσω τροχού.
- Διακοσμητικό κιτ πλαισίου: Κιτ από ανοδιωμένο αλουμίνιο που προάγει τη σκληροτράχηλη εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Επίσης εδράζει τους εμπρός προβολείς ομίχλης τεχνολογίας LED.
- Εμπρός προβολείς ομίχλης LED (κιτ): Ζεύγος προβολέων ομίχλης LED που εδράζεται στο διακοσμητικό κιτ πλαισίου. Συνδυάζει μία πολύ λαμπερή δέσμη με ελάχιστη κατανάλωση και μεγάλη διάρκεια ζωής. Μπουτόν ελέγχου ενσωματώνεται αρμονικά στο φέρινγκ της μοτοσικλέτας.
- Ζελατίνα touring: Πολυκαρβονική ζελατίνα 145 χιλ. ψηλότερη από τη στάνταρ.
- Σετ πλαϊνών αεροτομών: Αεροτομές δεξιά και αριστερά που προστατεύουν τον αναβάτη και το συνεπιβάτη από τα στοιχεία της φύσης και μειώνουν το στροβιλισμό. Κατασκευάζονται από μαύρη πολυουρεθάνη.
- Θερμαινόμενα γκριπ: Το κιτ περιλαμβάνει ενσωματωμένο εγκέφαλο. Πολύ λεπτά και μέγιστη άνεση και σχεδιαστική ενσωμάτωση. 3 θέσεις θερμοκρασίας.
- Κιτ παροχής 12V DC: Για την τροφοδοσία πρόσθετου ηλεκτρικού εξοπλισμού. Τοποθετείται κάτω από τη σέλα.
- Κουκούλα: Προστατεύει τη μοτοσικλέτα από τα στοιχεία της φύσης.
- Κλειδαριά 123/217 σχήματος U: Τοποθετείται κάτω από τη σέλα.
- Κάλυμμα ρεζερβουάρ: Προστατεύει το ρεζερβουάρ από γρατζουνιές.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής