Η Emirates, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο, παρουσιάζει τη νέα επίσημη σελίδα στο Facebook, καταφέρνοντας να προσελκύσει περισσότερους από 400.000 fans μέσα στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες.

Πλέον, εκατομμύρια fans της Emirates σε όλο τον κόσμο έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν και να ενημερωθούν απευθείας για τα νέα της αεροπορικής εταιρείας μέσω του Facebook. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις πρώτες 15 ημέρες παρουσίας της Emirates στο Facebook καθιερώθηκε ως η πρώτη αεροπορική εταιρεία με σελίδα σε Μέσο κοινωνικής δικτύωσης στις χώρες της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής.

Εν όψει των εγκαινίων της νέας παγκόσμιας πλατφόρμας επικοινωνίας της Emirates με θέμα «Hello Tomorrow» στις 2 Απριλίου, παρουσιάστηκε ανεπίσημα στις 25 Μαρτίου η σελίδα της αεροπορικής εταιρείας στο Facebook. Μία σειρά από teaser κουίζ βασισμένα στα τηλεοπτικά σποτ της Emirates αναρτήθηκαν στη σελίδα προσελκύοντας περισσότερα από 3.330 likes και 1.300 σχόλια σε διάστημα μίας εβδομάδας.

Η σελίδα της Emirates στο Facebook επιτρέπει στους fans να αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα μέσω του αποκλειστικού περιεχομένου που προβάλλεται, να κάνουν αίτηση για εργασία στην αεροπορική εταιρεία μέσω της εφαρμογής «καριέρα» και να ενημερώνονται για τα προγράμματα χορηγιών της Emirates μέσα από τις καρτέλες «αθλητισμός» και «πολιτισμός». Επιπλέον, οι fans έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν χρονολογίες - σταθμούς για την εξέλιξη της αεροπορικής εταιρείας από την ίδρυσή της το 1985 - με μόλις δύο αεροσκάφη στο στόλο της- έως σήμερα, που αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο.

Η σελίδα της Emirates στο Facebook δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την εξέλιξη της εταιρείας από ένα ταξιδιωτικό προϊόν σε ένα παγκόσμιο lifestyle προϊόν. Η σελίδα στο Facebook στοχεύει στο να δημιουργήσει πιο ισχυρούς δεσμούς μεταξύ των υπαρχόντων fans και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους μέσω αλληλεπιδράσεων.

Συμπίπτοντας με την παρουσίαση της εκστρατείας «Hello Tomorrow», οι χρήστες της σελίδας έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν κάθε Δευτέρα μια καινούρια διαφήμιση που τους εμπνέει. Ταυτόχρονα, η σελίδα στοχεύει στο να προσελκύσει περισσότερους fans μέσω στοχευμένων μηνυμάτων, βασισμένων στην εκστρατεία «Hello Tomorrow». Η νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας παρουσιάζει επίσης μία ανανεωμένη ιστοσελίδα που αντανακλά τα νέα μηνύματα, καθώς επίσης κι ένα νέο κανάλι στο YouTube, όπου οι επισκέπτες μπορούν να παρακολουθήσουν τα νέα τηλεοπτικά σποτ της Emirates- www.youtube.com/emirates.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube