Μια πολύ σημαντική αποστολή πραγματοποιήθηκε προ ημερών στην Κίνα. Η Turkish Airlines, σε συνεργασία με το Travel Plan, ένωσαν ξανά τις δυνάμεις τους προκειμένου αυτή τη φορά να προσεγγίσουν την τεράστια αγορά της Κίνας.
Η πολυμελής αποστολή, συνοδευόμενη από τη Γενική Διευθύντρια της Turkish Airlines στην Ελλάδα, Gulay Ozturk και το Γενικό Διευθυντή του Travel Plan Νικόλαο Μπόλια, περιελάμβανε τη συμμετοχή εννέα μεγάλων τουριστικών γραφείων της Ελλάδας: Amathus Hellas, Amphitrion Group, Argo Travel, Griffin Travel Marine, Heronia Travel, Imagination Holidays, Kyvernitis Travel, Marine Tours και Travel Plan.
Στο διάστημα της παραμονής στο Πεκίνο, η ελληνική αποστολή περιηγήθηκε στα πιο ιστορικά μνημεία της περιοχής και γνώρισε από κοντά την κινεζική κουλτούρα μέσα από ενέργειες και εκδηλώσεις που είχαν ως στόχο την περαιτέρω γνωριμία με την αγορά της Κίνας. Για την ενίσχυση και σύσφιξη των τουριστικών σχέσεων με την Κίνα, η αποστολή συναντήθηκε με εκπροσώπους της Επιτροπής Τουρισμού του Πεκίνου.
«Το πρώτο εξερχόμενο FAM trip που διοργανώσαμε σε συνεργασία με το Travel Plan αποτέλεσε για εμάς το δεύτερο βήμα για την προσέγγιση της αναπτυσσόμενης αγοράς της Κίνας, μετά και την περσινή φιλοξενία των Κινέζων πρακτόρων στη χώρα μας. Το ταξίδι μας ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία. Η Turkish Airlines θα είναι πάντα αρωγός σε τέτοιες προσπάθειες. Αλλωστε προσφέρει μια από τις καλύτερες δυνατές αεροπορικές συνδέσεις με τις καθημερινές της πτήσεις στο Πεκίνο, τη Σαγκάη και τις τέσσερις εβδομαδιαίες πτήσεις στη Γκουανζτζού», δήλωσε η κα. Ozturk δήλωσε:
Από την πλευρά του ο κ. Μπόλιας επισήμανε ότι, «Το Travel Plan ταξιδεύει Έλληνες τουρίστες σε περιοχές της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας για περισσότερα από 20 χρόνια. Παράλληλα, το συγκεκριμένο ταξίδι, εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο στρατηγικών κινήσεων που πραγματοποιούνται από το Travel Plan για την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού. Η εταιρία επικεντρώνει το ενδιαφέρον στις αγορές Τουρκίας, Κορέας, Κίνας, Ινδίας, Μέσης Ανατολής, Κύπρου, Ευρώπης, Βαλκανίων, Αμερικής και Αυστραλίας, με συνεχή διάθεση για επένδυση και εξέλιξη».
Η κοινή στρατηγική ανάπτυξης, της Turkish Airlines και των ελληνικών ταξιδιωτικών πρακτορείων αποδεικνύουν για ακόμα μία φορά την αρμονική συνύπαρξη και δυναμική παρουσία των φορέων, με απώτερο σκοπό την ενίσχυση του εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας.