Η επίσημη (σε λίγες ώρες) έναρξη της προεκλογικής περιόδου αποτελεί το νούμερο ένα θέμα, με το οποίο θα ασχολούνται, για τις επόμενες μέρες, τα κανάλια και η συντριπτική πλειονότητα των ΜΜΕ. Μία προεκλογική περίοδος που περισσότερο από ποτέ θα έχει «ανάγκη» τα ΜΜΕ, καθώς θα είναι περιορισμένες οι ανοιχτές συγκεντρώσεις. Θα έχουμε, δηλαδή, αναγκαστικά μία εντελώς διαφοροποιημένη (σε σχέση με ότι ξέραμε) προεκλογική περίοδο.
Τα κανάλια θα εντάξουν στα προγράμματά τους εκπομπές, με συζητήσεις πολιτικών, ενώ από αύριο θα αρχίσει να μάς απασχολούν όλο και περισσότερο, τα debate μεταξύ των πολιτικών αρχηγών. Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει έντονη συζήτηση για τον αριθμό των debate, αλλά και για τους όρους διεξαγωγής τους (ήδη έχουν τεθεί οι πρώτες προτάσεις).
Το μεγάλο πρόβλημα των καναλιών θα είναι η πληθώρα των κομμάτων που (μετά τις γνωστές διασπάσεις) η εκπροσώπηση τους στη Βουλή υποχρεώνει τα ΜΜΕ να δώσουν χρόνο σε όλα. Κοντολογίς, θα είναι μία προεκλογική περίοδος με έντονο τηλεοπτικό χρώμα. Και όχι μόνο τηλεοπτικό, αλλά γενικώς ...mediako.
Αποστολή ΕΡΤ στο Euro 2012
Δέκα δημοσιογράφους θα στείλει η ΕΡΤ σε Ουκρανία-Πολωνία, για την τελική φάση του Euro 2012 όπου, ως γνωστόν, θα συμμετάσχει και η Εθνική μας ομάδα.
Έτσι, η δημόσια τηλεόραση θα έχει απεσταλμένους τους Γιάννη Αναγνωστόπουλο, Ιωσήφ Νικολάου, Στράτο Σεφτελή, Βασίλη Μπακόπουλο, Γιώργο Χαϊκάλη, Γιώργο Τραπεζανίδη, Πάνο Μπλέτσο, Ηλία Χριστογιαννόπουλο που θα κάνουν τις περιγραφές, ενώ θα ταξιδέψουν δύο συνάδελφοι για το ρεπορτάζ.
Το Παναθηναϊκός-Κολοσσός στη ΝΕΤ
Ο αγώνας, για την Α1 μπάσκετ, ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Κολοσσό σημείωσε σχετικά καλή τηλεθέαση (καμία σχέση με τις αναμετρήσεις της Ευρωλίγκα, αλλά για τα δεδομένα του Πρωταθλήματος ικανοποιητική).
Πιο συγκεκριμένα, «πήγε» καλύτερα στην δ' περίοδο, με μερίδιο 9.1% στα δυναμικά κοινά και 1.7% με 6.9% μέση τηλεθέαση.