Η νέα καμπάνια αποτυπώνει το πάθος που συνδέει τις ελπίδες, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των λαών. Η Emirates εγκαινίασε σήμερα τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας με τίτλο «Hello Tomorrow», η οποία καθιστά την παγκόσμια αεροπορική εταιρεία ως μοχλό διασύνδεσης των ανθρώπων διαμέσου ουσιαστικών εμπειριών. Η Emirates ξεκινάει μια ολοκληρωμένη εκστρατεία μάρκετινγκ με ένα νέο brand, ενώ εξελίσσεται από ένα ταξιδιωτικό προϊόν σε ένα παγκόσμιο lifestyle προϊόν.

Σχεδιασμένο για την εποχή των νέων δεδομένων και της συμμετοχής των καταναλωτών, το «Hello Tomorrow» στοχεύει στο να εμπνεύσει τους ανθρώπους να «χαιρετίσουν» τις απεριόριστες δυνατότητες του αύριο, σήμερα. Το «Hello» είναι ένας χαιρετισμός, μια πρόσκληση προς έναν άνθρωπο, ένα μέρος ή μία εμπειρία. Το «Tomorrow» είναι προσδιορισμός του χρόνου, ένα μέρος, μια πνευματική κατάσταση- η απεριόριστη δυνατότητα του μέλλοντος. Η Emirates διευρύνει την πρόσκληση με σκοπό να προσεγγίσει το άγνωστο, να δημιουργήσει νέες ιδέες και να διαμορφώσει νέα οράματα.

«Τόσο η νέα εταιρική εικόνα μας όσο και η παγκόσμια εκστρατεία μάρκετινγκ, υπογραμμίζουν την εμπιστοσύνη μας στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, καθώς και το όραμά μας για τη μελλοντική ανάπτυξη της αεροπορικής εταιρείας», δήλωσε ο Sir Maurice Flanagan, Vice Chairman της Emirates Airline & Group. «Η Emirates δεν αποτελεί μόνο ένα μέσο μεταφοράς των ανθρώπων από το ένα μέρος στο άλλο, αλλά είναι ο καταλύτης που συνδέει τις ελπίδες, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των λαών. Η Emirates ενώνει ανθρώπους και πολιτισμούς, δημιουργώντας σημαντικές εμπειρίες που διαμορφώνουν τον κόσμο», πρόσθεσε ο Sir Maurice Flanagan.

Από την ίδρυσή της το 1985 με μόλις δύο αεροσκάφη, η Emirates Airline έχει εξελιχθεί σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο με 171 αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου στόλου αεροσκαφών Boeing 777 και A380 παγκοσμίως. Συνώνυμη με την πολυτέλεια και την καινοτομία, η Emirates ήταν η πρώτη αεροπορική εταιρεία που πρόσφερε τηλεφωνική σύνδεση στους επιβάτες όλων των θέσεων, ατομική οθόνη σε κάθε κάθισμα, σουίτες Πρώτης Θέσης και Shower Spa στα αεροσκάφη Α380. Από την έδρα της στο Ντουμπάι, η Emirates βρίσκεται σε γεωγραφική εγγύτητα με το 75% του πληθυσμού μέσω μιας οκτάωρης απευθείας πτήσης, ενώ για πιο μακρινές διαδρομές, όπως πόλεις της Αμερικής, η σύνδεση γίνεται μέσω του κόμβου του Ντουμπάι με μεγάλης εμβέλειας αεροσκάφη που εκτελούν απευθείας πτήσεις.

Καθώς ο κόσμος συνδέεται όλο και πιο εύκολα, τα σύνορα «καταργούνται», οι άνθρωποι κινούνται συνεχώς– δημιουργούν και μοιράζονται ιδέες που κινούν τον κόσμο. Η Emirates, που φιλοδοξεί να γίνει η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο μέχρι το 2015 , εκπροσωπεί όλες αυτές τις «παγκόσμιες προσωπικότητες», που τους ονομάζει «Globalistas» - είναι οι πελάτες της Emirates, αλλά και το πολυ-πολιτισμικό εργατικό δυναμικό της, που αποτελείται από περισσότερους από 45.000 εργαζομένους, άνω των 165 διαφορετικών εθνοτήτων.

Οι Globalistas αντιπροσωπεύουν ανθρώπους που ψάχνουν διαρκώς και βιώνουν νέες εμπειρίες. Είναι πολυταξιδεμένοι ή φιλοδοξούν να γίνουν. Οι «Globalistas» δεν προσδιορίζονται μέσω τυπικών δημογραφικών στατιστικών, αλλά από τα μέρη που έχουν επισκεφθεί και τις εμπειρίες που έχουν βιώσει. Αγκαλιάζουν τις απεριόριστες δυνατότητες του μέλλοντος και είναι ανοιχτοί στο να δοκιμάσουν το άγνωστο. Η Emirates είναι το brand που εκπροσωπεί αυτόν τον παγκόσμιο τρόπο ζωής.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία επικοινωνίας Strawberry Frog, την πρώτη εταιρεία-εκπρόσωπο του Πολιτιστικού Κινήματος σε παγκόσμιο επίπεδο. «Χτίζουμε πάνω σε καινοτομίες δεκαετιών της Emirates για τη δημιουργία αυτού του νέου και πρωτοποριακού κινήματος για το πιο σωστά τοποθετημένο και απίστευτο brand στον κόσμο», δήλωσε ο Scott Goodson, πρόεδρος της Strawberry Frog. «Αυτό το γενναίο επόμενο βήμα για το brand θα δώσει την ευκαιρία σε ανθρώπους που το αγαπούν ή θέλουν να το εξερευνήσουν, την έμπνευση να συμμετέχουν σε αυτόν τον νέο δυνατό κόσμο και να βιώσουν τις απεριόριστες εμπειρίες που το ταξίδι αυτό μπορεί να τους προσφέρει».

«Η καμπάνια «Hello Tomorrow» πρωτοπορεί στην τάση που ακολουθούν τα παγκόσμια brands για τη δημιουργία κινημάτων και που δεν κάνουν απλώς διαφήμιση, αλλά συνδέουν τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντάς τους ταυτόχρονα να ενωθούν και να αφήσουν το θετικό αντίκτυπό τους στην κοινωνία», πρόσθεσε ο Goodson.

Η νέα καμπάνια, που εγκαινιάστηκε σήμερα, προβάλλεται μέσω έντυπων καταχωρήσεων, τηλεοπτικών αναφορών και ψηφιακής προβολής, συμπεριλαμβανομένων πινακίδων εξωτερικού χώρου στην Times Square της Νέας Υόρκης και στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου. Μια σειρά από ζωντανά μηνύματα που αντιπροσωπεύουν το πνεύμα του μέλλοντος, όπως π.χ. «Το μέλλον μας φέρνει πιο κοντά», «Νέοι Άνθρωποι», «Νέες Εμπειρίες», «Νέο Στυλ», «Νέοι Φίλοι», θα εισάγουν το όραμα της Emirates στην αγορά. Η επίσημη ιστοσελίδα της Emirates έχει επίσης ανανεωθεί για να μεταφέρει το μήνυμα «Hello Tomorrow».

Σε δεύτερο επίπεδο, το πνεύμα του brand και η εξέλιξή του έχει ενσωματωθεί εσωτερικά, καθώς επικεντρώθηκε στο να οδηγήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών σε ό,τι νέο, φρέσκο και καινοτόμο υπάρχει στον κόσμο- εξουσιοδοτώντας τους ανθρώπους να το εξερευνήσουν, να το αγκαλιάσουν και να το ζήσουν.

Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει το νεανικό κοινό, η καμπάνια «Hello Tomorrow» κάνει αυτή τη στιγμή το ντεμπούτο της με φωτογραφίες από το τηλεοπτικό spot της Emirates στο Facebook. Οι έντυπες καταχωρήσεις, οι τηλεοπτικές αναφορές, καθώς και οι διαφημίσεις εξωτερικού χώρου (outdoors) ξεκίνησαν σήμερα σε όλο τον κόσμο, ενώ τα νέα τηλεοπτικά spots είναι διαθέσιμα στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση
http://www.youtube.com/emirates.

Επιμέλεια: Δήμητρα Ρεντζή

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube