Άτιμο πράγμα οι προτάσεις με βάση τις προηγούμενες ενέργειες σας. Όσοι από εσάς έχετε παρακολουθήσει ένα βίντεο στο youtube ή έχετε κάνει οποιαδήποτε online αγορά σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει τις αυτοματοποιημένες, τις περισσότερες φορές προτάσεις για το τι θα μπορούσατε ν ακάνετε στη συνέχεια.

Αν είδατε για παράδειγμα ένα βίντεο της Madonna θα σας προτείνει lady gaga, αν αγοράσατε ένα τζιν θα σας προτέινει κάτι παρόμοιο.

Και ερχόμαστε στο αστείο της υπόθεσης και στο πως την …πάτησε η apple μέσα στο δικό της itunes store.

O πελάτης πλήρωσε για να δει το ντοκιμαντερ του Pbs «Steve Jobs: One Last Thing» που αφορούσε την ζωή του ιδρυτή της Apple.

Η πρόταση που ήρθε αμέσως από το itunes ήταν τουλάχιστον διασκεδαστική.

«Αν σας άρεσε αυτό, δείτε αυτό: Hitler: A Career».

Όπως είναι φυσικό, η πρόταση δεν ήταν προσχεδιασμένη, αλλά ενεργοποιήθηκε αυτόματα αφού μιλάμε για δύο ντοκιμαντέρ.

Όπως και να το κάνουμε όμως στον κόσμο της τεχνολογίας ο Στιβ Τζομπς είχε τη φήμη του «δικτάτορα» οπότε πολλοί υποδέχθηκαν αυτό το μικρό λαθάκι με χαμόγελο.

Το screenshot δημοσιεύτηκε στο site gizmodo.com.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube