Τα παράπονα των Red Bull και Lotus, κατά τη διάρκεια του γκραν πρι της Αυστραλίας, για την πίσω πτέρυγα της Mercedes και το τι συμβαίνει όταν ενεργοποιείται το σύστημα DRS - σύστημα κινούμενων αεροτομών, το οποίο όταν ενεργοποιείται αυξάνει την τελική ταχύτητα του μονοθεσίου- ερεύνησε η FIA.
Ωστόσο, ο έλεγχος από τους υπεύθυνους δεν εντόπισε καμία παρανομία στην W03, η οποία πήρε το πράσινο φως.
«Δεν υπάρχουν κινούμενα μέρη στην πίσω αεροτομή, δεν υπάρχει αλληλεπίδραση σε οποιαδήποτε ενέργεια. Ούτε αλλαγή διεύθυνσης, ούτε τίποτα. Συνεπώς, δεν βλέπω τι ο κανονισμός μπορεί να απαγορεύσει», ανέφερε ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Τσάρλι Γουίτινγκ.
Την εν λόγω ανακοίνωση διαδέχθηκε η δήλωση του Ρος Μπρον, στην οποία το αφεντικό της Mercedes τόνισε πως το μονοθέσιο δεν θα υποστεί αλλαγές ενόψει του γκραν πρι της Μαλαισίας (22-25/3).