The Responsibles: Μέσα από διαδραστικές και πρωτότυπες ενέργειες, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με την υπογραφή της Heineken, επιστρατεύει το χιούμορ και την ανατροπή για να ευαισθητοποιήσει το κοινό απέναντι στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
Μπορεί η ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ να έχει χιούμορ και ανατροπή; Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απαντά ναι και το έκανε πράξη, δημιουργώντας τους Responsibles, τους πρεσβευτές της υπεύθυνης κατανάλωσης της Heineken. Μια ομάδα νέων ηθοποιών που, με όπλα το χιούμορ και τη διάθεση για ανατροπή, μάς υπενθυμίζει τις 10 απλές και έξυπνες συμβουλές για το πώς να καταναλώνουμε αλκοόλ υπεύθυνα, οι οποίες αποτελούν το Δεκάλογο της Υπεύθυνης κατανάλωσης της Heineken.
Αυτή όμως είναι μία μόνο από τις πρωτοβουλίες της εταιρίας για την υπεύθυνη κατανάλωση. Διαδραστικές ενέργειες, συνεργασίες με φορείς, γνωστές προσωπικότητες, δημοτικές αρχές αλλά και η ΜΚΟ «Νηφάλιοι - Στην υγειά μας», βιωματικά παιχνίδια, προωθητικές ενέργειες και έρευνες με ανοιχτές συζητήσεις δημιουργούν τη συνολική εικόνα του προγράμματος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την υπεύθυνη κατανάλωση.
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που συνδυάζει τη διασκέδαση με την ενημέρωση, ανοίγει τη συζήτηση για την υπεύθυνη κατανάλωση, χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ακολουθεί τον καταναλωτή στα μέρη που συχνάζει: τους χώρους διασκέδασης, τα πανεπιστήμια, τις πλατείες, τις καφετέριες. Πώς;
- Ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι - Στην υγειά μας», η Αθηναϊκή Ζυθοποιία βρίσκεται στους χώρους διασκέδασης με το πρόγραμμα «Νηφάλιος Οδηγός» και στα πανεπιστήμια και τις τοπικές κοινωνίες με ενημερωτικές ομιλίες. Πραγματοποίησε μαζί με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας» την 1η Πανελλήνια Έρευνα Γνώσης για το αλκοόλ , την πρώτη οργανωμένη προσπάθεια να αποτυπωθεί το τι ακριβώς γνωρίζουν οι Έλληνες για το αλκοόλ, ενώ προσπάθησε να καταρρίψει μύθους και στερεότυπα μέσα από μια ανοιχτή συζήτηση που φώτισε την πραγματική διάσταση του προβλήματος,.
- Δημιουργώντας διαδραστικά προγράμματα και παιχνίδια, όπως ο Προσομοιωτής Οδήγησης και το παιχνίδι «It’s Just an Illusion», με τα οποία στοχεύει στο να προσελκύσει το ενδιαφέρον σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές για τη νηφάλια οδήγηση.
- Τέλος, μέσα από το πρόγραμμα Cool @ work, συνεχίζει να «δίνει το παράδειγμα» πρώτα από όλα με τους εργαζομένους της.
Ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Μηνάς Μαυρικάκης, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι να ευαισθητοποιούμε τον καταναλωτή για την υπεύθυνη κατανάλωση μιλώντας απλά, άμεσα, φιλικά, χιουμοριστικά και εμπλέκοντάς τον με διαδραστικές και ανατρεπτικές ενέργειες. Δημιουργούμε προγράμματα πρωτότυπα που βασίζονται στην συμμετοχή του καταναλωτή, ενώ παράλληλα μέσα από την πολύτιμη συνεργασία μας με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας» δίνουμε την επιστημονική διάσταση στο θέμα της κατανάλωσης αλκοόλ. Η φιλοδοξία μας είναι να κτίσουμε σταδιακά μια πιο υπεύθυνη συνείδηση στον καταναλωτή, ώστε να απολαμβάνει όσο συχνά θέλει το ποτό του χωρίς τις δυσάρεστες συνέπειες της υπερβολής».
Οι Responsibles έχουν επισκεφτεί ήδη γνωστά μπαρ της πόλης, όπως τα Escoba, Μarabou, Nueva Trova, Faust, ΟΚΙΟ, Εν Δελφοίς και θα κυκλοφορούν στην πόλη μέχρι τέλος Απριλίου. Για να ενημερωθείτε για τις επόμενες «εξόδους» τους μπορείτε να επισκέπτεστε το www.responsibeerity.gr ή να τους ακολουθείτε σε facebook, twitter και you tube, όπου βρίσκονται όλες οι παραστάσεις τους.
The Responsibles – Δείτε τα videos
Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pulse, Amstel Premium Pils, Amstel Bock, Heineken, ΑΛΦΑ, Fischer, ΒΙΟΣ 5 και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ στα τέσσερα εργοστάσιά της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λαμία. Ταυτόχρονα, εισάγει περισσότερες από 15 μάρκες μπίρας, ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε 17 χώρες ανά τον κόσμο. Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία επενδύει επί σειρά ετών στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση του αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.
Τα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας λειτουργούν με φυσικό αέριο, περιορίζοντας έτσι δραστικά την ατμοσφαιρική ρύπανση, σε αυτά λειτουργεί βιολογικός καθαρισμός, ανακυκλώνεται περισσότερο από το 99% των απορριμμάτων ενώ, με βάση συγκεκριμένους δείκτες, γίνεται σταθερή πρόοδος κάθε χρόνο σχετικά με τη μείωση των πόρων ενέργειας (ηλεκτρική, θερμική και νερό) και των ρύπων βάσης. Επιπλέον, από το 2008 υλοποιείται το πρόγραμμα επαναχρησιμοποίησης των επιστρεφόμενων φιαλών, που αποτελεί μία συμπεριφορά ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον και από την ανακύκλωση.
Στο πλαίσιο της σχέσης με την κοινωνία και τις τοπικές κοινότητες, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει να επιδείξει έντονη συνεισφορά. Τον Αύγουστο του 2007, στάθηκε στο πλευρό των πυρόπληκτων, μελέτησε τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν και προχώρησε σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης σε επίπεδο βοήθειας και πρόληψης με την προσφορά 15 πυροσβεστικών οχημάτων σε αντίστοιχους δήμους της χώρας. Παράλληλα, η συμμετοχή στα κοινωνικά, αθλητικά και πολιτιστικά δρώμενα αποτελεί σημαντικό άξονα της δραστηριότητας της εταιρίας. Ήταν Μέγας Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα, ενώ από το 2005 χορηγεί την πιο δημοφιλή αθλητική διοργάνωση, το UEFA Champions League και στηρίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο, χορηγώντας τη SUPER LEAGUE. Παράλληλα, μέσω της Heineken, προσφέρει τη δυνατότητα στους λάτρεις της καλής ξένης μουσικής να απολαμβάνουν μοναδικές μουσικές βραδιές, ενώ μέσω της Amstel, υποστηρίζει την καλή ελληνική μουσική και πολλά ακόμα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας.