Λίγες ημέρες πριν το πρώτο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα της Αυστραλίας (16-18/3), ανακοινώθηκε πως οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους διπλή ζώνη ενεργοποίησης του DRS.

Το εν λόγω σύστημα επιτρέπει στους πιλότους να αυξήσουν την τελική τους ταχύτητα, αλλάζοντας την κλίση της πίσω αεροτομής.

Την περσινή σεζόν οι πιλότοι μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μόνο μία φορά το DRS στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ, η οποία δεν ευνοεί τις προσπεράσεις. Ωστόσο, με τη διπλή ζώνη, οι πιλότοι μπορούν να έχουν περισσότερες ευκαιρίες να διεκδικήσουν μία καλύτερη θέση.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube