Έτοιμοι είναι στον ΑΝΤ1 για τις δύο αυριανές (8/3) μεταδόσεις των «16», απ' τις οποίες ξεχωρίζει το Μέταλιστ-Ολυμπιακός που αρχίζει στις 20.00.
Η σχετική ενημέρωση του ΑΝΤ1:
«Την Πέμπτη 8 Μαρτίου, παρακολουθήστε λεπτό προς λεπτό την πρώτη μάχη του Ολυμπιακού στους "16" του Europa League, ζωντανά από τον ΑΝΤ1.
Στις 19:45 το Pre Game, σας μεταφέρει όλο το κλίμα του μεγάλου αγώνα.
Στις 20:00, οι ερυθρόλευκοι δοκιμάζονται στο Χάρκοβο με αντίπαλο την Ουκρανική Μέταλιστ, στην πρώτη τους αναμέτρηση με έπαθλο την πρόκριση στα προημιτελικά. Η κορυφαία επίθεση της διοργάνωσης, με Βραζιλιάνους και Αργεντίνους σολίστ, δοκιμάζει την άμυνα του Ολυμπιακού, σε μια άτυπη ρεβάνς της μεταξύ τους αναμέτρησης το 2008.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Μιχάλης Τσώχος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Νίκος Δελαγραμμάτικας
Αμέσως μετά, στις 22:05 μεταφερόμαστε ζωντανά στο "Θέατρο των Ονείρων", στο Ολντ Τράφορντ του Μάντσεστερ, για το πιο ενδιαφέρον ζευγάρι της βραδιάς. Η δημοφιλέστερη ομάδα του κόσμου, η Γιουνάιτεντ του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον και των Ρούνεϊ, Γκιγγς Σκόουλς υποδέχεται τους πεισματάρηδες Βάσκους της Αθλέτικ Μπιλμπάο, σ’ ένα ματς ανοιχτό… σε κάθε αποτέλεσμα!
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Τάσος Κολλίντζας
Στις 00:05 ακολουθεί, όπως πάντα η εκπομπή Europa League Live με τον Ιάκωβο Φιλιππούση. Δείτε το πλούσιο ρεπορτάζ από το Χάρκοβο, με τις δηλώσεις όλων των πρωταγωνιστών, που δίνουν τα προγνωστικά τους για τη ρεβάνς του Καραϊσκάκη. Ακόμα, τα γκολ των πρώτων αγώνων της βραδιάς με Μάντσεστερ Σίτυ, Βαλένθια, Σάλκε και όλες τις ομάδες, που φιλοδοξούν να φτάσουν μέχρι τον τελικό».
Πρώτα Λαζόπουλο και μετά Τσάμπιονς Λιγκ
Η μετάδοση του αγώνα, Άρσεναλ-Μίλαν απ' το MEGA, γισ τους «16» του Τσάμπιονς Λιγκ σημείωσε αρκετά μεγαλύτερα νούμερα τηλεθέασης στο β' ημίχρονο, καθώς στο πρώτο 45λεπτο φαίνεται πως οι τηλεθεατές προτίμησαν το «Αλ τσαντίρι» του Λάκη Λαζόπουλου στον Alpha.
Έτσι, στο α' ημίχρονο, η μεση τηλεθέαση του αγώνα ήταν 9% με 18.3% και στην επανάληψη ...απογειώθηκε στο 13.5% με 29.3%! Η εκπομπή που ακολούθησε έκανε 3.1% με 15% και πριν τον αγώνα 3.7% με 8%.
Η δε εκπομπή Λαζόπουλου σημείωσε 21.9% με 45.5%, την είδαν δηλαδή 2.3 εκ. κόσμου.