Μπορεί να θεωρείται ως μία από τις καλύτερες διαφημίσεις όλων των εποχών, αλλά ο δημιουργός της θεωρεί ότι δεν πέτυχε τον σκοπό της.
Ο λόγος για το περίφημο 1984 της Apple που στόχο είχε να προωθήσει τον πρώτο Macintosh.
«Η διαφήμιση ήταν πιο επιτυχημένη από το ίδιο το προϊόν» δήλωσε ο εμπνευστής της,Regis McKenna, σε πρόσφατη συνέντευξη του. «O mac ήταν ακριβώς στην κατασκευή του και οι ζημιές που υπέστη Apple οδήγησαν στην απομάκρυνση του Steve Jobs το 1986» κατέληξε ο McKenna.
Μπορεί το περίφημο τηλεοπτικό σποτ που προβλήθηκε στο Super Bowl και έθεσε τα στάνταρ για όλες τις διαφημίσεις που βλέπουμε μεχρί σήμερα στη διοργάνωση, να μην πέτυχε το στόχο του, την προώθηση του Mac δηλαδή κατάφερε όμως κάτι άλλο.
,
Να συνδέσει την Apple με την αντισυμβατικότητα και την κόντρα στο «κατεστημένο» κάτι που ήταν και στόχος του Steve Jobs.
Αυτή η αντίληψη ισχύει ακόμα και σήμερα που η Apple έχει γίνει το ίδιο το κατεστημένο.
Δείτε το περίφημο σποτ: