Η αγορά των προϊόντων «μαϊμού» είναι τεράστια και κάθε χρόνο καταφέρνει να κερδίζει θέσεις στα ράφια καταστημάτων μη ανεπτυγμένων αγορών.
Αυτή τη φορά όμως η εταιρία Action Electronics που εδρεύει στην Ταϊβάν κατάφερε όχι μόνο να ξεπεράσει τα όρια κακογουστιάς, αλλά και να εκμεταλλευτεί το θάνατο του Steve Jobs με ελεεινό τρόπο. Συγκεκριμένα, για να προμοτάρει το Action Pad Android tablet της, δημιούργησε ένα τηλεοπτικό spot, όπου ο κωμικός Ah-Ken κινείται σε μία σκηνή παρουσίασης ντυμένος σαν τον Steve Jobs και αποκαλύπτει το προϊόν.
Όχι μόνο έχει αντιγραφεί η σειρά κινήσεων του αποθανόντα, αλλά μάλιστα ο πρωταγωνιστής απεικονίζεται με φτερά και φωτοστέφανο. Πραγματικά θα χαρούμε πολύ να δούμε την Apple και την οικογένεια του Jobs να κινούνται νομικά ζητώντας πολλά εκατομμύρια ως αποζημίωση. Η βλακεία και η κακογουστιά ΠΡΕΠΕΙ να έχουν όρια…
Δείτε το επίμαχο video στο Enternity.gr