Το 208, μπορεί να προορίζεται για αντικαταστάτης του 207, εντούτοις αναδεικνύει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής μάρκας, η οποία εδώ και περίπου 20 χρόνια συνεχίζει την αυξητική τάση στην αρίθμηση των μικρών μοντέλων της, ξεκινώντας από το θρυλικό 205 και συνεχίζοντας με τα 206 και 207.
ΠΑΡΑΣΤΗΜΑ
Θα παράγεται σε δύο αμαξώματα, 3θυρο και 5θυρο, που θα διαφοροποιούνται στην πίσω κολόνα. Ωστόσο είναι και τα δύο σπορτίφ, αλλά εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες: πιο πολύ για νέους το 3θυρο και για περισσότερη άνεση το 5θυρο. Πάντως, η Peugeot έκανε λιτότητα και στον όγκο, μια και μείωσε σε σχέση με το 207 κατά 7 εκ. το μήκος του 208 (3,98 μ.), ενώ το έκανε ελάχιστα πιο χαμηλό. Ασφαλώς η αεροδυναμική είναι βελτιωμένη, συνεισφέροντας σε αυτό το τομέα τα μέγιστα και η μείωση του βάρους (εξαιτίας των νέων υλικών κατασκευής) κατά 173 ολόκληρα κιλά (ανάλογα το αμάξωμα και τον κινητήρα, το βάρος ξεκινά από τα 975 κιλά). Σχεδιαστικά παρατηρείται νέα μάσκα και νέα φωτιστικά με φώτα ημέρας LED μπροστά, ενώ περίτεχνα είναι τα πίσω φωτιστικά σχηματίζοντας το γράμμα C.
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ
Αρκετά κομψό στη καμπίνα. Ξεχωρίζουμε τον υπερυψωμένο πίνακα με τα δύο μεγάλα στρογγυλά όργανα, αλλά και την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο πάνω μέρος της κονσόλας, που αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστη στον οδηγό (φαίνεται και από τη φωτογραφία). Εχοντας ελαφρώς μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ από το 207, θα λανσαριστεί στην αγορά την άνοιξη.
Εν συντομία…
Γαλλική λέξη για τον κινητήρα, το μοτέρ κι η Peugeot απαντά με…γαλλικά στον ανταγωνισμό. Μειώνει κι αυτή τον κυβισμό παρουσιάζοντας στο νέο μοντέλο νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0 lt – 70 hp, έχοντας μέση κατανάλωση μόλις 4,3 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές 99 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα). Θα προσφέρεται και με κινητήρα βενζίνης 1.2 lt, αλλά και με κινητήρες πετρελαίου με ισχύ από 92 hp που με σύστημα Start/Stop έχει μέση κατανάλωση 3,4 λίτρα και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 87 γρ./χλμ.!