Μπορεί κάποιοι να λιώνουν με τις ώρες μπροστά από τον υπολογιστή τους και να επισκέπτονται το Facebook πιο συχνά κι από το Google, αλλά η εταιρία πίσω από τη δημοφιλή υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης σκέφτεται να δώσει ένα χεράκι.
Έτσι, το Facebook ξεκίνησε να προσφέρει μία λειτουργία πρότασης διάφορων events που λαμβάνουν χώρα και αφορά τον εκάστοτε χρήστη.
Η επιλογή γίνεται βάσει του ιστορικού του χρήστη και των τομέων για τους οποίους έχει δηλώσει το ενδιαφέρον του τα τελευταία χρόνια.
Το παραπάνω βέβαια επιβεβαιώνει πως οι πληροφορίες που καταγράφουμε στο Facebook δεν διατηρούνται απλά σε έναν σκληρό δίσκο, αλλά αξιοποιούνται αναλόγως… Μπορείτε να δείτε τα προτεινόμενα Facebook events εδώ.
Πηγή: www.enternity.gr