Η Fiat, μετρ στα μικρά, παρουσιάζει ένα νέο Panda ανώτερου επιπέδου.

To Panda με 6,5 εκατομμύρια πωλήσεις στις δύο προηγούμενες γενιές του, αναμφίβολα έχει κερδίσει την εκτίμηση του κοινού, ως ένα μοντέλο πόλης (και όχι μόνο) με εμφάνιση, χώρους και οικονομικά μοτέρ. Η νέα γενιά Panda, που θα έρθει στην Ελλάδα αρχές Μαρτίου (παραγγελίες μέσα Ιανουαρίου όταν θα υπάρξουν τιμές), αλλάζει επίπεδο.

Παράστημα

Γνώριμο σουλούπι με τετραγωνισμένο σχήμα και μεγάλο παρμπρίζ. Λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις, έχει μήκος 3,65 μ., πλάτος 1,64 μ. και ύψος 1,55 μ. Όπως και το τωρινό, που πωλείται ακόμα, μπορεί να φιλοξενήσει 5 ενήλικες επιβάτες κανονικών διαστάσεων, έχοντας διαθέσιμα 225 λίτρα στο πορτμπαγκάζ (γίνονται 260 με το συρόμενο πίσω κάθισμα και 870 λίτρα με αναδιπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων).


Στα ενδότερα

Πολύ παιχνιδιάρικη η εικόνα της καμπίνας, με αρκετά μεγάλο τιμόνι (με χειριστήρια), διακόπτες στο ταμπλό και ψηλά τοποθετημένο λεβιέ ταχυτήτων. Με νέα υλικά και πιο λεπτά καθίσματα, αυξήθηκε ο εσωτερικός χώρος, ενώ για μικροαντικείμενα υπάρχουν 14 αποθηκευτικοί χώροι. Χαρακτηριστική παραμένει η δυνατότητα για πίσω πάγκο 2 θέσεων με ενιαία πλάτη, ή 2 ξεχωριστές θέσεις συρόμενες με ξεχωριστές πλάτες ή 3 θέσεις μ αναδιπλούμενη πλάτη ή 3 θέσεις με αναδιπλούμενη και διαιρούμενη πλάτη.

Εν συντομία…

Μοτέρ βενζίνης: Turbo 0.9 lt - 85 hp, ατμοσφαιρικό 0.9 lt - 65 hp, 1.2 Fire - 69 hp. Πετρελαίου 1.3 Multijet II - 75 hp. Μόνο ο 65 hp δεν έχει Start/Stop. Μέση κατανάλωση: οι δύο πρώτοι 4,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές 99 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα, ο τρίτος 5,2 λίτρα και 120 γρ./χλμ. και ο ντίζελ 3,9 λίτρα και 104 γρ./χλμ.

Στάνταρ: 4 αερόσακοι, ABS με κατανομή πέδησης. Διαθέσιμο και το ESP με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα. Και το σύστημα που το ακινητοποιεί με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα, όταν αντιληφθεί σταματημένο όχημα μπροστά

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube