Στην Ιταλία, στον ετήσιο θεσμό τιμής στη μνήμη του Αττίλιο Μπέτεγκα, του Ιταλού οδηγού ράλι που σκοτώθηκε στο ράλι Κορισκής το 1985, ο Πέτερ Σόλμπεργκ κερδίζοντας τον αγώνα με το Citroen DS3 αποχαιρέτησε παράλληλα και τη γαλλική μάρκα.
Ουσιαστικά ο 37χρονος Νορβηγός, παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι το 2003 με Subaru, έτρεξε τα τρία τελευταία χρόνια (μετά την αποχώρηση της Subaru από τα ράλι) πρώτα με Citroen Xsara, κι έπειτα με DS3, έχοντας δική του ομάδα. Δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει εργοστασιακή θέση, μια και είχαν μείνει μόνο δύο ομάδες – εργοστάσια στο θεσμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι: η Citroen και η Ford. Ο «Σολ», πλέον, δεν θέλει να συνεχίσει ιδιωτικά να τρέχει στα ράλι και το ξεκαθάρισε: «Ο,τι κι αν γίνει, έτρεξα για τελευταία φορά με Citroen και ίσως έκανα το τελευταίο μου ράλι. Δεν ξανατρέχω ως ιδιώτης. Ή θα βρω εργοστασιακό μπάκετ ή μπορεί να πάω στο Le Mans. Όμως θέλω να μείνω στα ράλι. Ηδη μιλώ με τον Μάλκομ Γουίλσον (το αφεντικό της Ford) και δουλεύουμε σκληρά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ετσι λοιπόν σήμερα, θα τρέξει για πρώτη φορά με ένα Ford Fiesta RS WRC, κάνοντας δοκιμές, προκειμένου να πείσει ότι είναι ανταγωνιστικός και ότι αξίζει να είναι δεύτερος οδηγός στην ομάδα, πλάι στον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα για το 2012. Πάντως, όλα θα κριθούν μέχρι τη Δευτέρα, διότι τότε λήγει η προθεσμία υποβολής συμμετοχών στο νέο πρωτάθλημα του 2012, που ξεκινά 17-22 Ιανουαρίου από το Μόντε Κάρλο. Ο Σόλμπεργκ πριν οδηγήσει Subaru, είχε τρέξει με τη Ford ξανά το 2000.