Η αγορά του wrestling είναι τεράστια στην Αμερική και «γεννάει» ετησίως πολλά δισεκατομμύρια δολάρια που καταλήγουν στις τσέπες των υπευθύνων. Ακόμη κι αν οι χρυσές εποχές του Hulk Hogan και του Ultimate Warrior έχουν μείνει στην ιστορία, οι σύγχρονοι υπερ-αθλητές με τα χτισμένα σώματα και τη σωματοδομή πορτιέρη της παραλιακής έχουν καταφέρει να περάσουν το σπορ σε άλλα επίπεδα, πιο φαντεζί και πιο φιλικά προς την τηλεοπτική μετάδοση.
Μέσα σε αυτό το κλίμα ευφορίας, η THQ έχει καταφέρει να επενδύσει αρκετά χρήματα στην ανάπτυξη μιας σειράς που μπορεί να ακολουθήσει αυτή την πορεία, προσφέροντας στους παίκτες τη δυνατότητα να διαλέξουν τους αγαπημένους τους ήρωες και να τους οδηγήσουν μέχρι την κατάκτηση κάθε ζώνης που διεκδικούν.
Η ομάδα ανάπτυξης μετά από αρκετά σκαμπανεβάσματα στην πορεία της gaming σειράς πήρε τις σωστές αποφάσεις και άλλαξε αρκετά πράγματα στο φετινό game που και βοηθούν το «τηλεοπτικό» μέρος των αγώνων, αλλά χωρίς να απαιτούνται μεγάλες εκπτώσεις στα του gameplay.
Δεν είναι άλλωστε πολύ παλαιότερα τα παραδείγματα της σειράς SmackDown Vs. Raw, όπου τα πάντα τελείωναν στον οπτικό τομέα, ρίχνοντας σημαντικά την ποιότητα του gameplay και κάνοντας τους χαρακτήρες να θυμίζουν ρομπότ στην εποχή των 80s. Παρόλα αυτά, η Yuke's κατάφερε να πέσει η ίδια στην παγίδα που δημιούργησε, αφού υποσχέθηκε ριζικές αλλαγές που εν τέλει δεν κατάφερε να υλοποιήσει.
To WWE ’12 προσφέρει πάρα πολλές δυνατότητες για διαφορετικές λαβές και χτυπήματα, στην προσπάθεια του παίκτη να φέρει τον αντίπαλο στο τέρμα της αντοχής του και να τον βγάλει νοκ άουτ. Οι μηχανισμοί submission και pin φέρουν σημαντική βελτίωση, αφήνοντας μόνιμα πολλά περιθώρια για ανατροπές στην εξέλιξη μιας μάχης.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίας του WWE '12 στο Enternity.gr
Για απορίες, σχόλια και παρατηρήσεις σχετικά με videogames, gadgets και ψηφιακή διασκέδαση γενικότερα, στείλτε mail στο tech@sport-fm.gr ή στη σελίδα μας στο facebook. Απαντήσεις στην εκπομπή "Enter" του NovaΣΠΟΡ FM 94.6. Κάθε Παρασκευή βράδυ από τις 21.00 έως τις 22.00 με τους Παύλο Παπαπαύλου, Διονύση Καππάτο και Νικόλα Ακτύπη.