Η Microsoft ξεκίνησε τη λειτουργία μιας ειδικής υπηρεσίας παροχής βοήθειας για χρήστες Windows και Office, μέσα από το επίσημο site της.
To Answer Desk είναι ήδη online και μπορεί να βρεθεί στα καταστήματα λιανικής με τα οποία συνεργάζεται η εταιρία, προσπαθώντας να υιοθετήσει με αυτό τον τρόπο το επιτυχημένο μοντέλο των Genius Bars που βρίσκεται σε όλα τα Apple Stores και εξυπηρετεί όλους τους πελάτες της εταιρίας.
Κάθε συζήτηση με το Answer Desk ξεκινάει με δωρεάν συνομιλία και από εκεί και πέρα υπάρχουν χρεώσεις, ανάλογα με την ώρα που θα χρειαστεί να επιλυθεί κάθε πρόβλημα. Μάλιστα, υπάρχει και δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου των τεχνικών, οι οποίοι θα αποκτήσουν πρόσβαση στο PC σας και θα λύσουν κάθε πρόβλημα.
Πηγή: Enternity.gr