Η Electronic Arts έχει εμπιστευτεί την ανάπτυξη της σειράς Need For Speed σε αρκετούς developers, κάτι που σημαίνει πως όλα αυτά τα χρόνια παρουσίας της στην βιομηχανία του gaming, οι εταιρίες που είχαν την τύχη να εργαστούν πάνω σε ένα τίτλο για το franchise της δεν ήταν λίγες.
Μία εξ αυτών τυγχάνει να είναι η Black Box, με χαρακτηριστικότερα (και καλύτερα) δείγματα γραφής της να βρίσκοντται στα Underground και Most Wanted. Βέβαια, υπήρξαν παραγωγές της που δεν είχαν μεγάλη απήχηση όπως τα Prostreet και Undercover.
Παρόλα αυτά, ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος publisher δείχνει να εμπιστεύεται ακόμα τον developer, αναθέτοντάς του την ανάπτυξη του Need for Speed The Run. Καταφέρνει η νέα αυτή πρόταση να ξεφύγει από το στραβοπάτημα των προηγούμενων τίτλων ή συνεχίζει να κάνει τα λάθη του παρελθόντος;
Μετά από ένα άτυχο περιστατικό που τον έβαλε σε μεγάλους μπελάδες, ο Jack Rourke χρωστάει πολλά χρήματα και αναγκάζεται να ζητήσει βοήθεια από μία πολύ καλή φίλη του, την Sam Harper. Η λύση που προτείνει είναι οι παράνομοι αγώνες ταχύτητας και συγκεκριμένα η συμμετοχή του σε ένα event με την ονομασία The Run, του οποίου το χρηματικό έπαθλο είναι αρκετό για να τον βγάλει από την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται. Ο στόχος ήταν απλός και κατανοητός: 200 οδηγοί θα ξεκινήσουν από το Σαν Φρανσίσκο με τελικό προορισμό τους την Νέα Υόρκη. Η μόνη επιλογή του Jack, αν θέλει να λύσει όλα τα προβλήματα του, είναι η νίκη. Η ιδέα πίσω από την κυκλοφορία του Need For Speed The Run ήταν να προσφέρει μία πρωτότυπη ιστορία για τα δεδομένα των racing games, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.
Τα cut-scenes κατά την διάρκεια του single-player είναι ελάχιστα και σε καμία στιγμή της πλοκής δεν αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο έμπλεξε ο βασικός πρωταγωνιστής που και αυτός με την σειρά του είναι αδιάφορος ως χαρακτήρας. Όταν ο γράφων έφτασε στην Νέα Υόρκη και αντίκρισε τους τίτλους τέλους, προβληματίστηκε αρκετά καθώς οι μηχανισμοί οδήγησης παρουσίαζαν πολλά προβλήματα με την συνολική απόκριση και ο χειρισμός ήταν ιδιαίτερα βαρύς, ακόμα και με την επιλογή ενός διαφορετικού οχήματος. Εν τέλει, φαίνεται πως ο ρόλος τους ήταν καθαρά υποστηρικτικός στην κινηματογραφική δράση αλά Michael Bay. Επιπροσθέτως, σε περίπτωση που οι παίκτες τρακάρουν, πραγματοποιείται επαναφορά του οχήματος στην πίστα, με ένα σημαντικό πρόβλημα: οι μεγάλης διάρκειας χρόνοι φόρτωσης αφαιρούν την αίσθηση της ασταμάτητης δράσης και γίνονται αρκετά ενοχλητικοί από ένα σημείο και μετά.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης στο Enternity.gr
Για απορίες, σχόλια και παρατηρήσεις σχετικά με videogames, gadgets και ψηφιακή διασκέδαση γενικότερα, στείλτε mail στο tech@sport-fm.gr ή στη σελίδα μας στο facebook. Απαντήσεις στην εκπομπή "Enter" του NovaΣΠΟΡ FM 94.6. Κάθε Παρασκευή βράδυ από τις 21.00 έως τις 22.00 με τους Παύλο Παπαπαύλου, Διονύση Καππάτο και Νικόλα Ακτύπη.