Ναι, ναι πείσμα… Τους υποτίμησαν, χαρακτηρίζοντας τους… εταιρεία ποτών και οι «κόκκινοι ταύροι» αφιονίστηκαν και… πέταξαν. Ο λόγος γίνεται για την Red Bull και τα όσα έχει καταφέρει μέσα σε έξι χρόνια! Το www.sport-fm.gr σας παρουσιάζει τη Red Bull και τα... επιτεύγματά της.
Η ιστορία της Red Bull ξεκινά σχετικά πρόσφατα, αφού το 2005 έκανε την εμφάνιση της στα γκριντ της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με τους Κούλθαρντ, Κλιν, και Γουέμπερ, πορεύτηκε τα πρώτα χρόνια, μέχρι να βρει το μαγικό συνδυασμό που θα την ανέβαζε στους εφτά ουρανούς.
Οι «κόκκινοι ταύροι» τις τέσσερις πρώτες τους σεζόν έβλεπαν τη συγκομιδή βαθμών να τους οδηγεί στην έβδομή θέση, με εξαίρεση το 2007, όπου τερμάτισαν πέμπτοι.
Ωστόσο, όλα αυτά τα χρόνια το αφεντικό της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, έψαχνε να βρει το μαγικό ραβδάκι, το οποίο θα οδηγούσε την Red Bull στην κορυφή. Κάτι που δεν άργησε να γίνει.
Η μεταγραφή του Σεμπαστιαν Φέτελ στους «κόκκινους ταύρους», συνοδεύτηκε από την εκπληκτική δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών το 2009, σημάδι των όσων θα ακολουθούσαν.
Ο… μικρός Γερμανός δεν άργησε να κάνει το θαύμα του και έτσι το 2010 έχοντας στα χέρια του ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, πανηγύρισε τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο, αλλά και πρώτο της Red Bull.
Η φετινή σεζόν ήταν μία επανάληψη του 2010, με την Red Bull να διπλασιάζει τους τίτλους της, ωστόσο στο… μοντάζ φέτος είχαν κοπεί τα επιπόλαια λάθη…
Οι πρωταγωνιστές…
Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ είναι οι πρωταγωνιστές σε αυτό το παραμύθι, αφού μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η πορεία μιας ομάδας έξι ετών.
Ο 24χρονος Γερμανός φέτος πανηγύρισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του, διανύοντας μία πολύ εύκολη σεζόν, καταφέρνοντας να κατακτήσει το πρωτάθλημα τέσσερα γκραν πρι, πριν το τέλος της σεζόν.
Από το 2009 που βρίσκεται στους «κόκκινους ταύρους», έχει κερδίσει 732 βαθμούς, στους 55 συνολικά αγώνες, ενώ έχει ανέβει 20 φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου…
Ο Μαρκ Γουέμπερ βρίσκεται στην Red Bull από το 2007, συνολικά έχει κερδίσει 600, 5 βαθμούς σε 90 γκραν πρι. Την περσινή σεζόν διεκδίκησε τον τίτλο, ωστόσο πλασαρίστηκε στην τρίτη θέση, όπως και φέτος. To 2011 τα ελαστικά της Pirelli τον προβλημάτισαν και τον δυσκόλεψαν. Δεν κατάφερε να βρει τον ρυθμό που ήθελε, μένοντας μακριά από τον καλό εαυτό του.
Άντε και εις ανώτερα!
Σταυρούλα Σάββα