Στο μεγάλο τουρνουά του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου η Continental θα εξακολουθεί να είναι παρούσα. Παραμένει λοιπόν μεγάλος χορηγός του EURO 2012 στην Πολωνία και την Ουκρανία, αλλά και στο EURO στη Γαλλία, αξιοποιώντας το ποδόσφαιρο ως επικοινωνιακή πλατφόρμα. Οι στόχοι της γερμανικής φίρμας παραμένουν αμετάβλητοι: να αυξήσει τη διεθνή της αναγνωρισιμότητα και να ενισχύσει μακροπρόθεσμα τις πωλήσεις ελαστικών της. Από το 2003, η Continental γίνεται πιο γνωστή στις κρίσιμες ευρωπαϊκές αγορές και όχι μόνο στις χώρες που διοργανώνουν τους αγώνες. Οσον αφορά τις επενδύσεις, ξοδεύει πάνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, για να κατασκευάσει νέες εγκαταστάσεις παραγωγής ελαστικών στη Ρωσία, την Κίνα, τη Βραζιλία, την Ινδία και τις ΗΠΑ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube