Μετά τα μοντέλα 205, 206 και 207, λογικό ήταν η Peugeot να παρουσιάσει και το 208. Ελαφρύτερο κατά 110 κιλά κατά μέσο όρο σε σύγκριση με το 207, έχει καλή αεροδυναμική και κάπως μικρότερες διαστάσεις από το 207 (-7 εκ. σε μήκος, -1 εκ.
σε ύψος).

Ωστόσο διαθέτει αυξημένο χώρο στη καμπίνα, με περισσότερο χώρο στις πίσω θέσεις (+5 εκ. στα γόνατα) και με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (+15 λίτρα σε όγκο). Το 208 έχει «αιωρούμενη» εμπρός γρίλια, πίσω φώτα σε σχήμα μπούμεραγκ, σμιλευμένο, αθλητικό αμάξωμα, τρίθυρο και πεντάθυρο.

Στη καμπίνα, η θέση οδήγησης έχει επανασχεδιαστεί, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας πίνακας οργάνων «head up» και στη κεντρική κονσόλα μία μεγάλη οθόνη αφής. Σε επίπεδο κινητήρων, η Peugeot αναφέρει μειωμένες σε σχέση με το 207 εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 34 γρ./χλμ.

Το 208 θα παρουσιαστεί το 2012 με νέους τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1.0 και 1.2 lt Vti με κατανάλωση καυσίμου 4,3 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές από 99 γρ./χλμ.

Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube