Αχόρταγος είσαι βρε Φέτελ…
Στις έντεκα νίκες έφτασε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο Ινδικό γκραν πρι, το οποίο έκανε πρεμιέρα, στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής, έκανε αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα, δηλαδή να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Πολύχρωμο ήταν το πόντιουμ της Ινδίας, με τους Μπάτον και Αλόνσο να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.
Σε μία άνετη νίκη έφτασε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, στην πίστα Buddh της Ινδίας, κάνοντας τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον. Μάλιστα, πέρα από την 11η νίκη του ο Γερμανός έσπασε ακόμη ένα ρεκόρ. Στο Ινδικό γκραν πρι ο Φέτελ οδήγησε από την πρώτη θέση για 711η φορά , σπάζοντας το ρεκόρ του Νάιτζελ Μάνσελ το 1992.
Μπορεί ο Τζένσον Μπάτον να ήθελε να πιέσει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ωστόσο δεν κατάφερε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση, κάνοντας καλή εκκίνηση.
Από την τρίτη θέση είδε την καρό σημαία ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Γουέμπερ, στην έξοδο του από το δεύτερο πιτ στοπ.
Ο Αυστραλός πιλότος, μόνο απογοητευμένος μπορεί να είναι, αφού δεν μπόρεσε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση από την οποία εκκίνησε. Ο Μπάτον του… έκλεψε τη θέση στη δεύτερη στροφή μετά την εκκίνηση, ενώ στη συνέχεια η στρατηγική της Ferrari αποδείχτηκε πιο έξυπνη, δίνοντας μία θέση… δώρο, στον Αλόνσο.
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου
Από το γκραν πρι της Ινδίας, έλειψαν οι μεγάλες συγκινήσεις, ωστόσο οι Μάσα και Γουέμπερ προσπάθησαν να προσφέρουν λίγο θέαμα. Οι δύο πιλότοι δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις και η επαφή τους στην πίστα Buddh, μάλλον θα κάνει τα πράγματα χειρότερα.
Στην προσπάθεια του Χάμιλτον να περάσει τον Βραζιλιάνο, συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να χάσει τη θέση του και τελικά να δει την καρό σημαία έβδομος.
Ο Μάσα μπορεί να στάθηκε τυχερός κατά την επαφή του με τον Χάμιλτον, ωστόσο λίγους γύρους αργότερα είδε την αριστερή ανάρτηση του να σπάει και να εγκαταλείπει, στο ίδιο σημείο που έσπασε στις κατατακτήριες δοκιμές η δεξιά ανάρτηση.
Ο Βραζιλιάνος παρά το γεγονός ότι μέσω της ενδοεπικοινωνίας τόνιζε πως δεν έφταιγε για την σύγκρουση με τον Χάμιλτον, οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή διέλευσης από τα πιτ.
Οι καλοί!
Πολύ καλή ήταν η απόδοση της Mercedes με τους Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ να πλασάρονται στην πέμπτη και έκτη θέση, αντίστοιχα. Μία θέση στους καλούς έχουν και οι Αλγκουερσουαρί και Σούτιλ, οι οποίοι συμπλήρωσαν τη δεκάδα.
Οι κακοί…
Για ακόμη ένα γκραν πρι η Renault δεν κατάφερε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, αφού και οι δύο πιλότοι δεν μπόρεσαν να βαθμολογηθούν.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:30:35.002
2. Μπάτον, McLaren, +8.433
3. Αλόνσο, Ferrari, +24.301
4. Γουέμπερ, Red Bull, +25.529
5. Σουμάχερ, Mercedes, +1:05.421
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:06.851
7. Χάμιλτον, McLaren, +1:24.183
8. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
9. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
10. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
12. Σένα, Renault, +1 γύρος
13. Ντι Ρέστα , Force India, +1 γύρος
14. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
15. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι
16. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin, +2 γύροι
17. Καρθικέγιαν HRT, +3 γύροι
18. Ρικιάρντο, HRT+3 γύροι
19. Τρούλι, Lotus, +4 γύροι
Εγκατέλειψαν:
1. Μάσα, Ferrari
2. Κομπαγιάσι, Sauber
3. Μαλδονάδο, Williams
4. Γκλοκ, Virgin
5. Μπουεμί, Toro Rosso
Βαθμολογία πιλότων:
1. Φέτελ,374
2. Μπάτον, 240
3. Αλόνσο, 227
4. Γουέμπερ, 221
5. Χάμιλτον,202
6. Μάσα,98
7. Ρόσμπεργκ,75
8. Σουμάχερ, 70
9. Πετρόφ, 36
10. Χάιντφελντ,34
11. Σούτιλ,30
12. Κομπαγιάσι, 27
13. Αλγκουερσουαρί, 26
14. Ντι Ρέστα,21
15. Μπουεμί,15
16. Πέρες,14
17. Μπαρικέλο, 4
18. Μαλδονάτο,1
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1. Red Bull, 595
2. McLaren, 442
3. Ferrari, 325
4. Mercedes, 145
5. Renault, 72
6. Force India, 51
7. Sauber, 41
8. Toro Rosso,41
9. Williams, 5
Σταυρούλα Σάββα